@Angel: Mijn duimen draaien zo hard, ik stijg praktisch op! Mijn man klaagt over de tocht *Leeuwtje doet het 'natuurlijk-ben-je-zwanger!' dansje om Angel en de andere wachtende dames heen* Wie danst er voor mij?
@Arka: *Knuffel* Je hormonen gaan blijkbaar idd lekker. Als je begint te huilen bij een Teleac uitzending, dan weten we het zeker (Zo ging het bij Muurtje ook) @Angel: Ik gaf je de inspiratie voor dat idee! 50-50?
@BEG: Dank je meis Als het goed is is mijn ei al bevrucht, wil je even dansen voor een succesvolle innesteling? (Ben niet veeleisend hoor )
@Angel en Arka: Thanks! Met al dat gedans komen er hele positieve vibes op dit forum, kan alleen maar goed voor ons wezen
Sta hier ook de vogeltjesdans te doen ivm ieders innesteling, kids kijken me aan alsof ik niet helemaal tik stom zeg hahaha
En vliegreizen boeken voor mijn hele familie zodat ze me op kunnen zoeken! First class, natuurlijk 8)
@BEG: Welke dan? Ik heb zelf echt geen idee, eerst eens zien wat voor kinderwagens ze hier verkopen @Angel: Breek de dag, tik een eitje!