Tuurlijk!! Ik mak 2 gastverblijven van megaformaat, in 1 pleur ik mijn mams en in de ander mijn zus en vriend Oja kinderwagen wil ik niet ik wil zo'n banenendraagzak hahaha
@Angel: Zijn je kinderen dat ondertussen niet van je gewend dan? Ik heb trouwens de foto's gezien, ze zijn echt prachtig. Lijken de meiden op je?
Ik hoor echt merken kinderwagens voorbij komen waar ik nog nooit van gehoord heb, het enige wat ik uit mijn hoofd weet is Bugaboo @Angel: Is zo'n draagzak niet slecht voor je rug en de baby als je hem lange tijd achter elkaar gebruikt?
ik wilde eerst ook een stokke, maar zie die de laatste tijd zo vaak, dat ik ze dan juist niet meer wil zie nog niet veel mensen met een mutsy, en zag laatst een in een winkel, die was donkerpaars!!! hebbuh hebbuh hebbuh!
Tnx leeuwtje, ja de meiden lijken wel op me denk ik haha. En ze zijn het wel gewend dat ik maf sta te doen in de kamer, maar de vogeltjesdans?? Geloof niet dat ik die eerder al eens had gedaan
ach ja das een nadeel maarja hij is wel pedagogisch verantwoord haaha en als pdagogisch medewerkster moet je wel
Ik heb Jordy alleen maar in de draagzak gehad en in de maxi-taxi. heb dit echt als zeer prettig ervaren, zeker omdat ik er nog 2 had lopen, straks worden dat er 3 haha, dus dan is het echt heel fijn als je 2 handen vrij houdt
@Angel: Foei trouwens! Je bent een echtgenote en een moeder, je mag niet maf doen! Je hoort statig, waardig en bezadigd te zijn...
Ik vind van wel Mijn man wil trouwens niet weten wat het wordt, zometeen, dus de kinderkamer gaat geel worden. Mooie, warme, neutrale kleur.
Goetmeurning! @Zethu: lief dat je me mist! @Leeuw: haha zozo 3x naar Heitje gepost in 1 berichtje Wow en wát een lang beriiiiicht! Keizersnede omdat: ik een rugafwijking heb (onderin een wervel die afschoof, ben ermee geboren) en dubbele hernia en nu paar x geopereerd eraan (schroeven enz erin) maar nog wordt het nooit normaal (maarja wat is normaal he..) en omdat mn hele rug een soort van B-keus is (overal in mn wervels zitten scheurtjes, deuken en is het versleten). Daardoor wordt een gewone bevalling te zwaar voor me Dokter heeft ook gezegd dat ik waarschijnlijk na 6 maanden zwangerschap plat moet maar daar streef ik absoluut niet naar! Wat goed dat jouw mannetje al 5 jaar is gestopt met roken!! Daar kun je trots op zijn! Zoveel mensen beginnen weer na zoveel tijd (ben ik bang voor dat mn vriend dat doet, is tegelijk gestopt met mij vorig jaar augustus) Haha en je hebt gelijk over dat iedereen dan verslaafd is aan sla! Het werkt gewoon psychisch! Wat gemeen! *stampt nu met voeten op de grond* Haha en een bulgaars kind! Weet niet eens hoe die taal klinkt! Maar daar zal ik snel achterkomen Joepie nog euhhh 25 nachtjes slapen!! @Arka: je hebt toch ook veel te vroeg getest meis? Misschien was dat bruinverlies wel van een innesteling! Niet de hoop opgeven omdat ie nega was hoor! @Helena: Ik zou op dag 17 beginnen met de testen, ik zie dat je korste cyclus namelijk 33 dagen is Fijne vakantie! @Wendysunny: ook al te vroeg getest! NIET DOEN MEIDEN ZO VROEG TESTEN! Levert alleen maar traantjes op! Wachten tot je NOD is echt het beste! Of anders 1 dag ervoor ofzo, maar 4 dagen is echt te vroeg hoor!! (daar sprak ineens de NOD-politie waar kwam die nou vandaan??) Zo, eerst ff dit posten en dan de rest bijlezen!