@Angel: Mooie kleur blauw, hij is vriendelijk en warm Bij sommige blauwtinten krijg je het gevoel van een iglo, of een diepvrieskist EDIT: Tijgetje rocks!
Motherwear sluitlaken Dit heb ik nog nooit gezien! Nog nooit gehoord dat iemand dit gebruikte na de bevalling? Als het zou werken zou iedereen dit toch gebruiken?
Leuk, P!NK! Big fan hier! Angel: wat mooi gedaan! Heb je die teigetjes uit de losse hand getekend????
In NZ (wat ik op Google zie) verkopen ze een hoop buikbanden die je buik na de bevalling ondersteunt en hem helpt te 'krimpen'. Ik zou verder niet weten of het echt werkt.
Heitje, je moet natuurlijk geen uuuuuuuren gan lopen met een draagzak, als we naar de carnavalsoptocht gingen kijken waar je steeds stil staat dat hield ik dan niet vol. verder vond ik het ook met rugklachten (lichter dan jouw rugklachten natuurlijk) wel goed te doen en heel fijn. Kleur blauw van kamer.....toen ik hoorde dat het een jongen werd....ik ben gewoon ALLES blauw gaan maken hahaha. Eigenlijk hadden we paars, maar toen wisten we het geslacht nog niet en ik ging er echt vanuit dat het een meisje werd
de stokke is gewoon een stuk hoger dan een gewone kinderwagen en dat vind ik er zo leuk aan lekker oogcontact met me kindje
Tuurlijk......NOT haha, gewoon uit kleurboek overgetrokken met carbonpapier en daarna met watervaste stift nagetrokken, dat natuurlijk wel met de losse hand he, telt dat ook Stuitlaken heb ik nooit gebruikt en voelt ook zo middeleeuws eigenlijk??
Beter voor je rug ook, als je niet continu hoeft te bukken Zou voor mij ook handig zijn, ik ben 1.80m, dus ik moet al zo voorover buigen. Vooral in NZ, de mensen zijn niet heel erg lang hier. Ben een keer een wasbak tegengekomen die net halverwege mijn dijbeen kwam Ook geinig: vorig jaar toen we op huwelijksreis waren, stond ik in de toiletruimte van een van de campings mijn tanden te poetsen. Stond een meisje naast me, jaar of 7 denk ik. Ze bekeek me eens van top tot teen en zei toen: 'You're very tall...' Kinderen, geweldig!
Op de lange muur na dan en het ledikantenlakentje dat was ook wit, maar verder ALLES blauw, ik had natuurlijk geen echte jongenskleren dus ben zo asociaal gaan shoppen!! Echte stoeren jobngenkleren, blauwe autodekentjes, blauwe hoeslakens, blauwe aankleedkussenhoes hahaha enz
Kijk ik zo naar uit, kinderspullen shoppen! En stop nu eens met al die babyfoto's, mijn eierstokken rammelen zo hard dat de buren komen klagen over de geluidsoverlast. Al die trillingen zijn ook slecht voor de fundering
Ja precies en dat zie ik toch echt niet zitten. Ik heb nadat de bv bij kaily niet lukte ook 2 weken lang met opgebonden boobs gelopen, dat deed zoooooo'n pijn nooit meer dus voor mij!!
Oh wat is het daar nog een klein poepie! Hmm misschien is die tokkie of hoe het heet ook wel wat voor mij dan! Ben 1.78 dus ook niet de kleinste! En eigenlijk is het voor mij ook beter om zo'n ziekenhuisledikant te hebben (zo'n hoge waarbij je de leuning omlaag schuift). Anders moet ik zo bukken en dat gaat em niet worden ben ik bang!