NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Bloempje: Balen meid!! Heeel veel suc6 in de volgende ronde.

@ kinderwagens: Ik weet ook al welke ik wil; een Mutsy. Dat vind ik echt de mooist. Maar eigenlijk zou ik ook zo'n draagdoek willen waarvan hier op zp de link staat, die je op verschillende manieren kunt knope. Dat lijkt me echt zo lekker intiem, om je baby zo dicht bij je te dragen. Bovendien lijkt het me voor de baby ook heel erg prettig.

@ (borst)voeding: Een vriendin van mij is in december bevallen en wilde ook bv gaan geven. Ze vertelde me dat direct na de bevalling de vk haar tiet pakte en die echt zo bij haar dochter in t gezichtje duwde, zo van: Drinken!!. Nou haar dochter wilde echt niet en de bv is nooit meer gelukt. Als ze haar wilde aanleggen, of als ze maar in de buurt van mijn vriendins borsten kwam dan raakte ze al helemaal over haar toeren.

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Erg is dat hoor, hoe snel ze zo'n baby en moeder overstuur krijgen:(

Ik ga eens wat doen hier dames, wens jullie een heeeeele fijne dag allemaal!!

Knuffel!!

3. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Goedemorgen dames.
    Hier nog niet echt in vakantie stemmen hoewel alles algepakt en klaar staat boven.
    Laatste wasje draaien en dan is het wachten tot halt 10 dat we naar bed gaan.
    Want half 4 willen we rijden vannacht.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou die vakantiestemming komt vast direct opzetten als vannacht de wekker gaat :p. Wij komen altijd helemaal in de stemming als mijn man voordat we naar bed gaan broodjes gebakken ei gaat klaarmaken voor in de auto (jaja, ik weet t, echt TE burgerlijk.....HEERLIJK!!!!). Waar in Frankrijk gaan jullie naar toe?

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Dames ik ga ff boodschappen doen, doei!

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Broodjes smeren doen wij ook altijd samen na het avondeten.
    Wij gaan 2,5 weer naar de middelandes zee bij Argeles sur mer en 1 week naar de Ardeche wildwater kanoen etc.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dus jullie gaan 3,5 week! Zo hè echt lekker!! En wildwaterkanoën!! Stoer man! Doen jullie wel vaker van die actieve dingen tijdens de vakantie?

8. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle keukenkastjes lopen schrobben, alles gedweild en wasmachine en vaatwasser staat aan, heeeeeerlijk een schoon huis, maar lig nu met mn benen languit op de bank...haha

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Eerst nooit maar vorig jaar zijn we naar Ijsland geweest en daar hebben we een actieve groepsvakantie gedaan en dat beviel wel best.
    Normaal liggen wij voornamelijk op het strand maar willen nu wel iets meer gaan doen overdag.
    Hebben nu voor het eerst een auto met airco dus dan kun je ook iets meer doen

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zozo, jij bent actief op de zaterdagmorgen!! Ik zit nog ongedoucht in mijn joggingbroek. Ik ga me zo ook maar eens aankleden. Moet nog ff kaas halen in de stad, stofzuigen en we gaan vanmiddag nog even naar de Harley-dag hier in de stad. Ff mooie motors kijken.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou moe wat is het hier ineens rustig!!

12. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @arka mss staat er wel 4 dagen voor nod maar miss maak je nog niet zoveel hcg aan late innesteling mss?
    @leeuwtje wij doen met zijn allen ook een dansje voor jou!!!!
    @BEG wij hebben al een kinderwagen hihihi was een koopje dus....het is er een van happybaby
    @BEG ja hoor paars kan voor bijden zeker als het donkerpaars is....
    @leeuwtje zo'n sluitlaken heeft mijn zusje ook gebruikt na haar bevalling en zij zegt dat hij zeker wel helpt maar niet volledig dus je moet daarna alsnog gaan sporten om je buikje weer strak te krijgen...
    @melanina sorry maar ik vind die dingen er echt heel gek uit zien....
    @bloempje25 balen meis dat het weer niet is gelukt! op naar de volgende ronde...

@ego gaat weer een beetje beter ik zag namelijk dat gister volgens de calculator mijn innesteling is geweest(hopelijk vandaar die steken)
    dus heb weer een beetje hoop het enigste wat ik nu kan doen is wachten arghh....

13. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Was even de lijst aan het bijwerken.
    Jammer toch weer dat sommige dames hier alleen maar komen voor de lijst en dan niks doorgeven.
    Of gewoon ongi worden en doorschuiven zonder het te zeggen.
    Hij klopt weer tot 11 juni.

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    @ Kinderwagen: wij willen een Xadventure lekker sportief maar wel een beetje lomp. Hoewel ik een Musty ook heel mooi vind maar dan wel met 4 wielen.
    @ Draagdoek: wil ik ook heel graag lekker je kindje dicht bij je dragen. En dan hoef je niet altijd een wagen mee als je maar even weggaat.

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    @BB: ik denk gewoon 14, omdat ik een x met ovu-testjes in de weer ben geweest en werd toen ook 14 dagen na ei netjes ongi...

@Mermaid: oh oww moters kijken? Gelukkig heb je je ei al gehad! Anders zit je je weer op te winden door die motorrijders, hahahah! :p

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja das balen miss zijn ze op vakantie(ik probeer posi te blijven)

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja is idd jammer...
    en is voor ons weer extra werk om het uit te pluizen....euh nou voor jou dus nu vooral! 8)

18. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    nou ik ga ff mijn pistoletjes in de oven gooien....
    trouwens weten julie of gerookte zalm slecht is als je zwanger bent(of na je ei als je hoopt zwanger te zijn)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, jij onthoudt ook alles!!! :D:D:D

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    btw Mermaid: de families.com banner doet t nu goed bij mij!
    Weet niet hoe het met die van evenhealth is...Maarikyb heeft er eentje! Die waren wel moooi!

Deel Deze Pagina