nou ik heb het tegenover gestelde ik kon gister echt niet slapen ik heb het 05.00 uur zien worden en ik was er om 11.00uur alweer uit echt vervelend!
Karnemelk lust ik ook niet, ik vind Yoki dan wel weer lekker, eigenlijk een soort van dikke melk met smaakje Melanina hopelijk ben je moe met een reden en kom je daar achter een paar daagjes achter
Iej ik lust ook geen melk! Wel Vifit en Yoki idd! Mermaid: is toch geen sorry waard? Je mag kletsen en klagen wat je wilt hier!!
Gelukkig!! Nou ja, ik wilde jullie niet vermoeien met elke x hetzelfde verhaal...,dus vandaar mijn sorry
ik ben dol op melk alleen me darmen niet hahaha verder hoop het woe of donderdag weet ik iig meer via test of ongie
Volgens mij was het ook niet zo uitgebreid hoor je verhaal toen... maar dat je nu een topic erover opent betekent wel dat je ermee zit en dan is het juist goed dat je er nog ff op in gaat! Hoop dat iemand je verhaal herkent en je gerust stelt
Thanx Heitje. Jij lief! Tja, ik vind t gewoon raar dat ik daar nu ineens last van heb. Nu t allemaal wat langer duurt ga ik me sowieso een beetje zorgen maken (onterecht waarschijnlijk, maar goed). Bij mijn moeder duurde het meer dan een jaar voordat ze zwanger raakte van mij. Ik lijk op flink wat dingen op mijn moeder, maar ik mag toch hopen dat dit er niet 1 van is
Have fun Dees/melanina Ik ga ook weer verder met de kasten, mijn pauze zit er weer op Kom strakjes weer kijken bij mijn volgende pauze haha
Allerliefste meisjes ik ga me even douchen, aankleden, opmaken, was opvouwen en een wasje erin gooien, naar de stad om kaas te halen en daarna kom ik hier weer even kijken. Dus....niet te veel kletsen, want dan moet ik zoveel teruglezen, haha. xxx
@mermaid ik lijk ook in veel opzichten op mijn moeder en mijn zusje en die waren in de 2e ronde zwanger dus ik had stille hoop maar helaas niet dus gelukkig/jammer dat dit niet erfelijk is...
Mermaid bij jou duurt het vast niet lang meer! Jij wordt gewoon een maart/april-babe, kan niet missen!! Ik moet er ook weer vandoor, mamsie komt me zo aflossen en dan moet de pc clean zijn van zp, kinderwagens en draagdoekinfo, haha! Straks groot festival hier in de buurt! Nadeel alleen dat ik nog met 1 kruk erheen moet, anders kan ik helemaal na 5min weer richting huis... Nou ja, ga ik daar lekker tegenaan leunen! Fijne zaterdag allemaal! Dikke knuf van Heitje