NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Nu ik dat artikel heb gelezen over de zaadkwaliteit gaan we er elke dag voor. Ik dacht eerst dat dat slecht was, niet dus.

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Oké dan ga ik wel ff ergens anders neuzen, doei!

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    zo net weer wakkr geworden kan blijven slapen pffff
    wij gaan zo ook ff richting de bas toe .

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn man had het hier ook al over??? Is dit ergens online terug te vinden???

Zethu ik heb toch geen tijd voor vrienden en vindt het veel leuker als mijn man en kids er ook bij zijn en tja kom maar eens ergens binnen vallen met z'n 5'en, de meeste hebben er na 1x genoeg van;)
    Je moet voor knorretje gewoon overtrekpapier halen (wel meer dan genoeg, want je hebt op zo'n muur heel wat nodig) en daarna is het een kwestie van natrekken met een stift. Hoef je geen vaste hand voor te hebben joh.

Chelle ojee dat klinkt niet grappig:) hopelijk blijft het bij 1 dagje en is het ook nog eens met een hele goede reden;) Stekrte!!

Zo alles is uitgezocht, nu weer terug in de kast leggen allemaal.
    Zus belde al dat ze achter een uurtje hier zijn, eten hier mee en dan gezellig avondje kletsen:D

Zo ik ga weer verder!! laterzzzz

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zie dat t hier vrij rustig is.

@ Chelle: Lekker klote is dat als je zo'n dag hebt. Verschrikkelijk!! Hopen dat t bij deze ene dag blijft.

@ Hier: Net ff bij de Harley-dag geweest. Was wel gezellig. Mijn zusje was er ook met haar vriend.

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden. Straks nog ff een kratje bier halen bij de C1000.

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hahaha meiden over jullie benen en kenkels hihihi! Ik had vorig jaar nog minirokken aan maar dit jaar probeerde ik het maar ik zie nu gewoon de vetlellen om mijn knieen en bovenbenen vrolijk meedeinen. Mijn benen zijn lekker bruin, daar ligt het niet aan. Had echt meer moeten sporten. Nu ben ik wel in 1 week 3,5 kilo afgevallen. Ik begin met eten maar ik hoef na een paar happen niet meer. Heb een grote bos worteltjes gekocht en dan eet ik die wel als ik honger heb.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goeiemorgen!

helemaal geen roze erbij??? balen hoor!
    mn vriendje is lekker thuis, dus zal het weekend niet veel hier zijn, maandag weer!
    iedereen fijn weekend in ieder geval en ik hoop op veel roze als ik maandag er weer ben!
    en voor degene die op vkantie gaan, veel plezier!!!!!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ben er weer.
    Heb geen leuk kado gevonden nog.
    Waar haal ik midden in de zomer nou babywinterkleding vandaan? hihi

Heb trouwens alleen bruinverlies bij het plassen, maar er komen wel sliertjes slijm mee :(
    Dus denk niet dat dit innestelingsbloed is...

9. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @bb10 hihihi ik heb ook voor tijdens en na mijn ei elke dag geklust en alleen maar omdat ik dat artikel had gelezen hahahaha....
    en als mijn vriend zei ik ben moe dan zei ik jij wil toch ook een beebje het komt er niet in waaien...

voor hem is het wel lastig soms want hij doet het meeste werk,
    en mijn libido is rond mijn ei toch heel hoog dus voor mij is geen moeten gelukkig.

10. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @BEG zolang er geen helderrood verschijnt blijf ik
    *duimen*duimen*duimen

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt dees
    maar sliertjes, dat is toch baarmoederslijm?
    dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat een wisseling van de wacht hier. Is iedereen nu weg?

De lasagna staat in de oven en straks gaan we in Utrecht een filmpie pakken.

Ik zag iets over korte broeken en jurkjes. Nou, jurken of rokken draag ik niet. Mijn bovenbenen schuren zo fijn tegen elkaar.:( Korte broeken zijn van die net over de knie. Van de week nog een driekwart broek aangehad op het werk. Het was me te warm om met een lange broek rond te lopen. Dan heb ik ook maling aan de rest. Ik moet me er prettig in voelen.;)
    De enige jurk die ik aan heb gehad is mijn trouwjurk en dat was helemaal geweldig!:D Daarin had ik de ruimte zonder me druk te hoeven maken om hoe ik eruit zou zien, of mijn kwabbels wel onzichtbaar waren.:p

Vrienden: Ik heb een beste vriendin, maar zij woont op zo'n 70 km van mij vandaan. Mijn zusje is ook een vriendin en ook zij woont verder weg (50 km). Wel veel bekenden, maar deze 2 en mijn moeder weten het meest.

13. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    hehe we komen weer in de buurt van de laatste week, heben we weer bezigheidstherapie: Voel ik wat of voel ik het niet??

14. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    ja maar als je ook afscheiding hebt en het mengt dan veranderd het van structuur....
    sorry voor de vieze praat maar zie het maar als verf mengen met water of terpentine(ik weet het rare vergelijking)
    uiteindelijk weet je het pas zeker als je een positest in handen hebt of helderrood komt door sorry....

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    voel vanalles, maar of het wat betekent...

16. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    @bink wanneer ga jij testen, en voel jij al wat?

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja voel hier ook van alles zelfs 2 keer geslapen vandaag en dat doe ik nooit overdag hahaha

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Timon: Ja volgens mij zijn de meeste van vanmiddag er vandoor. Jammer dat t hier zo rustig is, want ik verveel me. Moet nog wel stofzuigen, maar dat doe ik na t eten.

19. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    hier ook allerlei kwaaltjes hoor last van mijn (.)(.) sinds gister, met vlagen misselijk(nog steeds), honger sneller en vaker, last van spierpijn(huh) en last van slapeloosheid

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop voor jullie dat deze kwalen positieve uitslagen betekend. Ik had deze ronde niets en ach... ben dan ook ongi.

Deel Deze Pagina