NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm BEG, ik hoop gewoon op een innesteling hoor, sterkte! hopelijk zet het niet door!

@tantemars: volgens de pendel van fl3x, ben ik juli zwanger, zo niet, dan kom ik in ieder geval zwanger terug...

2. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    hier ook pizza gehad, is gewoon lekker makkelijk op zaterdag.

@ ego, ik ben ff de weg kwijt, Heb zo het gevoel dat het niet raak is dat bijna begin te geloven dat het wel raak is.
    Snappen julli het nog.. ik niet meer.
    Echt veel kwaaltje heb ik niet. Ben best moe, maar heb een ontzettend week achter de rug. Heb huilbuien en weet niet meer wat ik met mezelf aan moet maar ja dat kan ook door de moeheid komen en aan het einde van het schooljaar ben ik altijd beetje emo. We wat gevoelige borsten, maar niet zo erg als ander keren.

Met ander woorden ik voel zo weinig dat het wel raak zou kunnen zijn.

Hoe gek kan je jezelf maken hihihi

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @chelle: hihi, ja ik snap je helemaal! ik hoop voor je dat juist het uitblijven van alle ' normale' kwaaltjes een goed teken is!!! *duimduimduimduimduim*, wanneer ga je testen??

4. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    als ik uit zou gaan van standaard 28 dagen dan zou dat woendag kunnen, maar heb volgens mij vorige week vrijdag mijn ei gevoeld en wil zeker 14 dagen daaran wachten, duzz volgend weekend

Maar hoe is het daar in LA. Heb de afgelopen week weinig bijgelezen dus ben niet meer zo op de hoogte

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    chelle, ok spannend hoor!!

even ego:
    nou mn ongie is nog steeds niet minder, dag 3, maar ik lees bij het topic miskraam dat het heel gewoon is, maar dat ze ook veel stolsels verloren die eerste ongie... dat heb ik helemaal niet, het is bij mij juist veel wateriger dan normaal, geen klodders (sorry voor de details) ed, maar alleen echt helderrood, beetje waterig bloed... kan dat mssn komen doordat er na de mk nog helemaal geen baarmoederslijmvlies is opgebouwd omdat ik tot begin deze week nog posi testte (en met hcg geen eisprong en dus geen baarmoederslijmvlies om in te nestelen en dus geen stolsels bij mn ongie???) ik bedenk ook maar wat... weet iemand van jullie het mssn???

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi! Sorry, moest ff koken en eten :).
    Dankjewel! Ik voel me niet zo goed als de vorige keer, maar zie dat maar als een goed teken! Verder ben ik heel blij en ook een beetje angst dat het weer mis gaat. Ik hoop dat het een goed teken is dat ik op mijn overleden opa's verjaardag ben uitgerekend.
    Balen dat je nega testte, ik duim voor een superposi op je nod. Ik hoor ook vaak verhalen van meiden die pas een week na nod posi testen, hebben ze gewoon hun ei wat later gehad of gewoon weing hcg. Kan alle kanten op meid! Ik duim voor je!
    xxx

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    dank je...ik hoop het ook...maar we wachten rustig af...

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    lijstjes??

sorry me hersens zijn net een zeef geloof ik hihi...

9. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    @ surf, Ja dat zou goed kunnen. Maar om eerlijk te zijn heb ik er ook nog geen kaas van gegeten (gelukkig maar) en kan ik je er niet bij helpen

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey Surf, ik weet het ook niet helemaal. Ik was 5w1d zwanger vorige keer en ik had echt megastolsels... Bij mij is het vruchtje waarschijnlijk nooit gaan ontwikkelen toen, dus dan zou ik juist 0 stolsels moeten hebben in jouw verhaal. Zou het niet kunnen dat er toch wat zit? Soms wacht het vruchtje een week langer met nestelen om bepaalde redenen? Of heb je nog een test gedaan en was die nega? Ze zeggen wel dat als je in het buitenland bent je voortplantingsorganen nog beter werken omdat je dan drang zou hebben voort te planten, dus jij komt zeker zwanger terug!! xxx

11. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    kweet ook niet welke lijstjes

we hebben nod lijstje uitje lijstje en ik heb volgens mij ook lijstje gezien waarin naam + hoeveelste kindje staat geloof ik....

12. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    duzz we moeten gwoon allemaal naar het buitenland toe hihihi

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ow dan zal t de NOD lijst zijn...daar hadden we t over hihi...

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @suekes, nee kan echt niet zwnger zijn, 2 testen gehad en ik loop ontzettend leeg! dat is wel mn ongie, maar het ziet er anders uit, geen stolsels enzo... Heb na mn mk wel een echo gehad en daarop was te zien dat ik helemaal schoon was vanbinnen... nou ja het hoort er vast bij...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ben weer weg, vriendje is terug van boodschapjes... tot morgen/maandag!!

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hahahahah, ja het schijnt te helpen hahahaha!

17. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames kom nog heel even spieken voordat wij over een uurtje naar bed gaan en de wekker gaan zetten op half 3. Pff moet er nu nog niet aan denken.
    Alles gepakt broodjes gesmeerd. Wij kunnen op vakantie!
    Helaas nog steeds geen duidelijkheid wat mijn cyclus betreft. Vandaar dat ik mijn banner maar weg heb gehaald.
    Geen ongi maar gister ook weer een nega test. Nou ja we zien het wel.
    We gaan lekker genieten dan komt het vanzelf. Ga in de loop van de week wel weer een testje doen.

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Chelle: jee wat een pech kan een mens hebben he. Soms zeg ik dan voor de lol een oud bekend reclame zinnetje op: soms zit het mee, soms zit het tegen!
    @ tante: haha bedankt dat je hebt laten weten wat ik doen was. Handig toch zo'n boodschappendienst ;) (ben trouwens enorm verregend in de dure villawijk hier in de stad terechtgekomen,
    @ artikel zaadkwaliteit: het heeft op nu.nl gestaan weet ik me te herinneren, maar de topics waar dit op geplaatst is geworden zijn van zo'n kletstopics, dus is me te veel werk om het terug te zoeken.
    @ angel: oh, overtrekpapier heb ik niet, maar wel kleurboeken genoeg van Winnie, dus zullen ook wel genoeg plaatjes van Knorrie in staan.
    Ben echt gek van knorrie. Was op de MAVO mijn bijnaam (ik knorde als ik lachte, hihi)
    @ surf: dan wens ik je een heel fijn weekend toe! Weet niet of je het nog leest, want zal wel te veel geschreven zijn als je komt kijken.
    @ BEG: verlies bij plassen? he vervelend. Ik hoop dat het niets hoeft te betekenen, maar ben bang dat ik je kom te verwelkomen in aug.
    @ suekes: is mss wel een trage start van deze maand dat er zo weinig roze is. De maand is nog jong :D
    @ wendysunny: of je hebt een late innesteling en dan maak je ook later HcG aan!
    @ 30 maart: is mijn oma jarig. Ik hoop zo dat zij nog meemaakt dat ik een kleine krijg. Ze is al oud (86) en niet zo gezond meer.
    @ surf: stoer zeg zo'n echte amerikaanse BBQ-pool-party!
    @ muurtje: super om zo over je zwangerschap te lezen.
    @ surf: wat vreemd zeg dat je zo'n andere ongi hebt. Ik weet ook niet hoe dat kan.

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Had geen zin om bij te lezen maar na het verslag van Zethu ben ik weer aardig bij geloof ik.
    Ik vind het een hele prestatie dat je alles bijleest en op iedereen reageert, maar ook handig voor de niet bijlezers

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey surf!!!

Ik had het ook na mijn mk heeeeel waterig ;)
    hoe gaat het met je??bevalt het nog steeds in LA??

@ hier verder gegaan met het kamertje gordijntjes hangen (rolgordijn doen we morgen) behangrand zit aan de muur en de lamp hangt ook al :D foto's staan bij nov mama's

Deel Deze Pagina