idd wel raar dat je regels zo ineens anders zijn dat heb ik dus ook... ik voelde helemaal niks en heb echt nergens last van en het is al weer foetsie? oja normaal is het ook helder rood maar nu rood/bruin? sorry voor het beeld maar wat je zegt kunnen we sneller aan de klus!!!!!
Ja idd! Heb alleen zaterdag wat rood gehad als ik het me goed herinner! Andere dagen ook meer bruiner van kleur. Gek he? Maarja, vol goede moed in de volgende ronde he
Ik ben gister ongesteld geworden en gelijk rood, nu ben ik het heel erg en vanaf morgen wordt het weer minder. Heb ik het mooi gehad voor we op vakantie gaan
Is idd wel leuk! Moest het deze maand niet lukken dan ben ik er ook vanaf voor we op vakantie gaan Moet dan de 25e ongi worden, en dan 5 dagen, is het al de 30e en we vertrekken de 3e aug pas Dus is wel ideaal!
@rapoenzel: wanneer gaan jullie op vakantie, en waar ga je heen? vakanties brengen geluk hè, dan kom je zwanger terug!
nou heb mn testen binnen, en ik heb even getest om te kijken of het hcg weg is, en is zie alleen nog maar een heeeeeeeeeeeeeeel superlicht schaduwlijntje, je kan m bijna niet meer zien, dus dat is goed nieusws! dan denk ik dat ik wel mn eisprong heb vandaag, hihi, spannend!!
mij maakt het op dit moment niet echt uit.... ik loop al vanaf zat. choco te snoepen(zo slecht)... maar idd wit is het lekkerst!!!!
Ik heb het liefst zwarte chocolade! Mmmh zo heerlijk Of aardbeien in chocolade deppen! Mmmh! Of banaan met chocolade. Heeerlijk!