@melanina: nou weinig symptomen hoor..Heel af en toe wat steekjes in mijn liesstreek, maar verder niets. En jij?? jij bent al eerder aan de beurt! @beg:balen van je ongi, hoop dat het voor jou dan de volgende ronde raak is! Maar begreep dat je jarig bent??Als dat zo is dan feliciteer ik je bij deze en hoop ik dat je toch een gezellige dag hebt!
idd, samen met mijn vader (zit ook in onderwijs) noemen we dat altijd de knop omdraaien en verstand op nul.
Haha, ja da's waar . Vorige maand had ik hetzelfde probleem met die banners van evenhealth. Toen heb ik uiteindelijk maar weer een gewone zp banner genomen, maar ik vind die van evenhealth veel leuker. Ik weet trouwens al bijna weer zeker dat t niet raak is deze maand , dus de banner maakt eigenlijk ook niet zo heel veel meer uit.
Ik heb alweer een paar dagen bruinverlies en dat is tot nu toe altijd een voorbode voor mijn menstruatie geweest. De ene x begint het vlak na mijn eisprong en de andere x begint t wat later, maar altijd komen dan die verdomde duivels er weer aan.
ik heb deze maand ook niet de sterren van de hemel geklust maar ja 2 keer in de goede periode zou voldoende kunnen zijn...
He gatver, maar dat is dan wel heel snel erna, of heb ik het verkeerd. Ik ken bruinverlies zelf ook, meestal 2 a 3 dagen ervoor. Dan weet ik ook dat het einde verhaal is.
Verstand op nul, blik op oneindig En niet knijpen dames! @mermaid: Misschien oud bloed van de innesteling meis, je weet het pas echt zeker bij rood bloed.
Bij mij is juist het uitblijven van symptomen die me aan het denken zetten. Ik voel zo weinig dat ik ga twijfelen edit: heb alleen het gevoel gehad dat ik donderdag op vrijdagnacht een paar steken in mijn lies heb gehad die lichtjes aanhielden tot de volgende ochtend "da wahr alles"
Het bruinverlies begon ong. 5 dagen na mijn eisprong. Ik heb wel vaker gehad dat t zo vroeg al begon. Toen dacht ik ook aan een innestelling, maar werd ik gewoon ongi. Dus ik ga nu ook maar uit van einde oefening. *mermaid kijkt zichzelf streng aan: Denk aan je goeie voornemen, gewoon rustig afwachten tot NOD!!!!! Je zou je deze maand niet gek laten maken*
@Chelle: Vorige maand had ik ook nul symptomen, afgezien van minder eetlust, en die posi testen @mermaid: Sterkte meid. Dat nemen we ons allemaal voor iedere maand, maar wat is wachten moeilijk! Ben blij dat ik dinsdag al in de enkele cijfers zit wat betreft wachtdagen
J, het blijft lastig, Heb gelukkig (nou ja gelukkig) een ontzettend drukke week achter de rug. Heb hier weinig kunnen lezen en schrijven en mijn hoofd liep om van allerlei andere dingen, Dat houdt dan eigenlijk ook wel in dat je er minder mee bezig kunt zijn. duzz minder ZP geeft iets meer rust, maar ja het is ook veel te leuk.
ZWP is idd zowel een vloek als een zegen. Ik heb tenminste iemand om tegenaan te kleppen. Mijn man kijkt altijd zo gekweld als ik teveel over symptomen en een evt. zwangerschap praat