Even zonder grappen.....Het helpt echt om met je zelf een afspraak te maken en jezelf ook echt te dwingen je er aan te houden. Ik had 2 voornemens: 1. gewoon rustig afwachten tot NOD en mezelf niet gek maken met: wel, niet, wel, niet gedachten; 2. niet te veel op zp zitten. Nu is mijn 2e voornemen niet helemaal gelukt, maar dat had ik me ook meer voorgenomen omdat ik bang was me hier weer helemaal op de symptomen-strijd te storten en mezelf dus toch gek te maken (en dat mag niet, zie voornemen 1 ). Maar nu ik me zo goed aan voornemen 1 kan houden kan ik me hier prima vermaken op zp zonder te veel met symptomen bezig te zijn.
die vloek en zegen ken ik. Mijn mannie is ook zo nuchter erin. Lukt het nu niet dan volgende keer wel, Daar kan ik dan gewoon niet tegen. Hij snapt dan niet hoeveel impact dit heeft, maar ja gelukkig kan ik hier dan al mijn twijfels kwijt en worden ze of nog erger of gelukkig goed de kop ingedrukt
Hm, het is hier rustig ineens. Ik ga even de over aanzetten om straks heerlijk was broodjes in af te bakken.
Gatverdamme!!!!!!!!! Er zit schimmel op! En er staat: tenminste houdbaar tot 13 juli 2009. Nou dat is morgen, dus doen zijn ze goed tot en met vandaag, maar niet dus. Gggggrrrrrr, daar gaat mijn lekkere ontbijt :x:x:x:x
aiks, jakkie bah, eigenlijk moet je er morgen mee terug gaan he. Dit mag niet gebeuren en ze zouden je nieuwe moeten geven in de winkel. * ik wil nieuwe, ik wil nieuwe, ik wil nieuwe*
staat er onderaan de pagina: "er zijn 3 actieve gebruikers die momenteeel dit onderwerp bekijken (3 leden en 0 gasten) Chelle 25, Mermaid,........ Wie o Wie is onze mysterieuze nummer 3
Hey ja, ik zie t ook staan. Ik ben ook benieuwd. Het is iig iemand die niet veel zegt. Hoe kan dat eigenlijk? Misschien heeft diegene dan de instellingen zo dat andere zp-ers niet kunnen zien of je online bent.
Ik zie trouwens dat jij van Angel ook een pendel voor juli hebt en ook voor een jongen. Grappig, ik ook!
Pff heb nog steeds hoofdpijn jeetje Me lichaam moet echt weer wennen Leeuwtje tot morgen de rest eet smakkelijk
das jammer heb net ff gebadderd om te kijken of me hoofdpijn weg zou gaan maar helaas. Normaal is dit me ongie hoofdpijn maar die is er nog niet .
ja maar durf er niet te veel te nemen dalijk ben ik zwanger dus ja... Ga dalijk wel lekker F1 kijken in bed en tukkie doen.