Weet iemand trouwens hoe uiteindelijk het uitje was dat georganiseerd was door een aantal zp-meiden? IK ben wel benieuwd.
Mermaid: ik doe alleen make-up op als ik uitga of als ik er zin in heb... en zit ook lekker in mn joggingpak nu ja! Maar ach...daar is het zondag voor toch? Voor het vorige uitje hadden iets van 16 meiden zich opgegeven maar uiteindelijk waren ze maar met zn 3en heen! Het was volgens hun erg gezellig en ze hebben geshopt en geterrast. Volgende uitje hopelijk wel een drukte van jewelste en iedereen zwanger!
Ja ik hoorde toen idd dat er een heleboel ineens niet meegingen. Jammer! Ik kon niet, hadden de verjaardag van mr. Mermaid. Is er al een datum voor een volgende uitje?
zoooooooo kooi weer schoon @ ricmar: ik hoop net zo hard mee dat je snel je buurvrouw achterna kan gaan! @ heitje: maar 3 dames gekomen? Jee zeg. Naar de volgende zullen het naar alle waarschijnlijkheid toch meer komen! @ mermaid: de volgende is 12 sept. Hij zou eigenlijk gisteren zijn geweest. @ lidll koekjes: Biscuits pour je petit Dejeuner, D'r staat op Céréales et chocolat en 4 vitamines et magnesium
Ja lijkt me echt leuk om mee te gaan. Je spreekt elkaar hier zo vaak en je deelt zoveel met elkaar, dus lijkt me super om iedereen dan in t echt te zien.
Ja lijkt mij ook. En omdat het gisteren niet doorging heb ik volgende week lekker een meetinkje met tante Mars Beetje voorproeven hihi
Hey Meiden! Heitje thanks voor je krabbel, eeehhmm nou nee, genieten lukt nog niet erg, ik probeer niet volledig in de zenuwen te zitten en mezelf af te leiden. Het voelt wel beter dan vorige keer, maar dit zijn echt weer zwaar onzekere tijden, maar ik mag natuurlijk helemaal niet klagen. Het uitje, zit te denken om weer mee te gaan mits ik me ok voel, ik zal me even onder voorbehoud melden op het lijstje. Ik was de viorige keer 1 van de drie meiden en de andere 2 waren al zwanger, heeft wel goed geholpen haha, lekker hcgtjes opsnuiven, hihi. Hoe is het verder hier? Ik baal echt van de hoeveelheid roze hier hoor, dit kan gewoon niet! xxx Sue
Hey dames, Zo die film was echt leuk!! En Toby ook!! Weet even niet meer wie het vroeg maar mr. Angel was ook mee haha, denk dat ie voor Yolanthe ging nu ze weer single is of is Jantje al vergeten en heeft ze een nieuwe Jantje?? Heitje...oeps teveel karweitjes (biertjes) gehad gisteren? Moet kunnen toch!! En je kunt je temp ook invoeren en dan het vakje ernaast aanvinken dan neemt hij hem verder niet mee. Zethu: Hopelijk voel je je snel beter meis!!! Ik heb mijn ei toch verplaatst naar dag 18, heb alles nog even terug gedacht en dag 17 had ik toen eipijnen, 'snachts nog gezellig gedaan met mannetje (en dat deed pijn, maar vandaar de am op dag 18) en toen ik 's morgens wakker werd had ik nergens meer last van dus ergens 's nachts of 's morgens is mijn eitje toen gefloept hahaha. Dus heb hem verschoven naar dag 18. Ook de temp van vanmorgen heb ik opnieuw gezet. Ik was om 9 uur wakker en had ik getempt 36,5 toen weer gaan slapen en toen was het om 11 uur 36,7. Ik was die van 9 uur vergeten dus had die van 11 uur ingevuld. maar mannetje vroeg me net waarom ik 2x tempte en toen viel me die van 9 uur pas weer in hahaha. BEG van harte met je verjaardag!!! Balen van de ongi hoop dat je toch een beetje van je dag kan genieten. Hier zitten we nu te wachten op mijn zus en haar vriend, gaan we samen chinees eten en daarna ergens een ijsje eten. Misschien in Duitsland of Valkenburg. Aankomende week een drukke week, woensdag is het kinderfeestje van Linsey, donderdag is ze echt jarig, zaterdag verjaardag van een nichtje en een afspraak bij de bank, zondag de verjaardag van Linsey voor de families. Begin van de week dus maar gebruiken om alle was weg te werken en het huis bling bling te krijgen
@ suekes: lijkt me gezellig als je mee gaat meid! @ angel: mmmmmmm ijsje in Tudderen? Die zijn lekker! Ik zal me dadelijk maar eens bijeen gaan rapen en een stukje gaan wandelen. Heb jij nog tips waar ik heen kan wandelen? @ melanina: we hopen zeker op roze hier. Daarom blijf ik nog een beetje in juli hangen
Nou, ik bedoelde het niet vervelend hoor, ik vindt het gewoon erg jammer, maargoed.. jij bedoelt het misschien ook niet zo. Ik heb me meteen even op de lijst gezet, gezellig, ik heb die dag iig niets te doen! Nu moeten er uiteindelijk wel wat meer dan 3 meegaan he!
Ja gezellig, ik wil jullie allemaal leren kennen, raar he, kom je hier om anoniem te zijn en dan gaan we gezellig afspreken hihihi, meiden zijn rare wezens!
@ Sue: Gezellig dat je ook mee gaat. @ Zethu: waarom ging t uitje gister niet door? Te weinig aanmeldingen?