ja gister ook geklust, vanavond is tie laat thuis, mssn lukt het toch nog, maar heb mn ei vanochtend gevoeld denk ik, dus dan was gisteravond ook mooi op tijd!
idd dat is het volgens mij ook maar als het vanavond nog lukt(hoop het voor je) dan heb je alle kansen benut denk ik?
Oooh op naar de winkel hahaaha voor chocolaaaa want dat heb ik niet meer in huis.. als ik witte choco in huis heb is het OP!!!
Maar idd alles wat eetbaar is gaat er in.. de afgelopen dagen.. niet normaal... pff die hormonen! ijs, zak chips, taart, mona toetjes, koekjes, drop enzzzz
hihi we gaan nog even ons best doen vanaaf... moet ik wel wakker worden als ie thuis komt, soms hoor ik m niet eens...
lijnen kan volgende week wel weer heb toch nog lkkr vakantie!!!! trouwens die stroopwafels in de kast zien er ook verleidelijk uit!!!! hahahaha
anders laat je je toch wkkr maken op een leuke manier laat je gewoon een briefje achter met wat je wil uiteraard in de hoop dat hij er de fut nog voor heeft... want ik begrijp uit je verhaal dat hij vrij laat thuis komt?
en als je een bakkie thee erbij pakt(verlaagt je lichaamstemp) even bovenop je koppie leggen mmmmmmmm
ooo lekker warme stroopwafels mmmmmmmmmm komt goed vanaaf! ik ga even lunchen, de aardbeitjes wachten op me