Nou eigenlijk is voor je nod testen natuurlijk altijd te vroeg. Je kunt echt beter wachten tot na je nod. Maar trust me, ik weet hoe moeilijk dat is....
hoi heitje, zie dat jullie lekker een weekje op vakantie gaan... wij hebben afgelopen week ook geboekt, 1 augustus gaan we naar Bretagne, camping direct aan zee. heb er zo'n zin in!!
mermaid weet niet echt waneer me NOD is want dit is me eerste cyclus na de primolut dus wie weet is me NOD een week later of wel di hahaha
Ohh lekker hoor! Ja wij hebben afgelopen vrijdag geboekt! Was eigenlijk beetje verrassing van mr Heitje want we zouden niet gaan! Of misschien pas in september! En ineens zei ie: zullen we eind juli op vakantie? Zoek maar wat leuks uit! Dus mocht helemaal zelf beslissen waar we heen gingen! Heb er suuuuper veel zin in! Lekker hoor naar Frankrijk, ga je zelf met een caravan heen? Of tentje?
wij gaan met de tent! rijden zelf met de auto. we willen eigenlijk een vouwwagen, maar daar gaan wwe in het najaar naar op zoek! zolang we met zijn tweeën zijn, kunnen we ons nog goed behelpen met de tent! heerlijk vind ik dat! maar dat is voor jou toch ook een hele verrassing van mr Heitje! leuk zeg! @chinees: mmmmjammie, wij eten varkenshaas en aardappelgratin met courgette uit eigen tuin! vriendjelief is aan het koken!
Haha, ken je dat programma Taxi. Dat was eerst met Maartjen Spangjer en later met Joris Linssen. NOu ja, in ieder geval, toen zat er een keer een chinese meneer als passagier in die taxi en ze hadden een heel gesprek over van alles en nog wat en toen vroeg Joris Linssen (volgens mij was hij t) aan die man: "jullie zeggen ipv een r toch altijd een l? Heet een loepmia dan soms eigenlijk een roempia?" Nou ik lag echt helemaal dubbel, tegenwoordig noem ik een loempia dus ook een roempia. Die meneer kon er gelukkig ook wel om lachen.
@ Melanina: Weet je wel ongeveer wanneer je je eisprong gehad hebt? Als je dat wel weet zou ik vanaf die datum 2 weken aanhouden als testdatum. Als je je eisprong datum ook niet weet zou ik gewoon testen. Als ie dan negatief is moet je gewoon nog wat langer wachten tot je a. ongesteld wordt, of b. met nog een x te testen. Spannend hoor.
dan kun je dinsdag wel een poging wagen met testen! succes ermee! dames ik ben er vandoor! even lekker eten en daarna nog bankhangen met vriendje! doei
Haha Ik zag dat Nana al wel op rood staat in de juli-lijst, maar in aug staat ze niet op de lijst. Ik had haar ook al een berichtje gestuurd om te vragen of alles goed was. Maar goed, misschien zijn ze wel gewoon op vakantie.
@ verdwenen zp-ers: Ik heb een berichtje gevonden van 28 juni waarin Rapoenzel aangeeft dat ze lekker 2 weekjes op vakantie gaan.