Die was heerlijk. Volgend jaar gaan we er weer naartoe. We hebben wel een besluit genomen en dat is dat we geen kids meer erbij willen. Ik ben de laatste paar weekjes enorm gaan twijfelen. Ik zit niet lekker in me vel en wil daaraan werken. Heb de laatste 2 jaar teveel moeten voorduren met me lichaam, dat ik een 2e zwangerschap niet aan kan (ben ik bang). De eerste zwangerschap was enorm zwaar, kwam 30 kilo aan.... zwangerschapskilo's na 2 maanden weer kwijt, toen zelf nog 30 kilo afgevallen en een operatie gehad in januari. Mijn lichaam is MOE !!!!!!!! en kan gewoon even niet meer. Dus wij hebben besloten om aan mijn eigen gezondheid te denken en geen kids meer te nemen.
Poennie, ik denk dat je een heel moedig besluit heb genomen. Lekker genieten van de kleine man. EN je lichaam lekker rust gunnen.. Fijn dat de vakantie zo fijn was
@ Rapoenzel: Goh meid dat is een heftig besluit (kan ik me voorstellen). Maar goed dat jullie er zo goed over na hebben gedacht. En hoe zit dat met deze ronde? Is er wel een kans dat je nu zwanger bent? Of hebben jullie veilig gevreeën?
@rapoenzel, een dapper besluit, maar wat je al zegt het is belangrijk goed aan je lichaam te denken. geniet van wat je hebt. Knuff
Diep in mijn hart wil ik er nog 1, maar mijn verstand zegt Niet Doen... Wij zijn supergelukkig met ons manneke en we kunnen hem alles geven wat we willen. Ik wil trouwens wel even alle zwangeren feliciteren !! Kom af en toe nog wel even spieken wie er zwanger zijn geworden.
Goh Rapoenzel, fijn dat je vakantie zo lekker was. Ik vind ook dat je een moedig besluit genomen hebt. Doen wat het beste voor jou is. En zoals Mars zegt, fijn genieten van je kleine mannetje. Als je lijf zo moe is dan kan een zwangerschap daar ook niet goed voor zijn, toch? Nu heb je al je energie nodig voor jezelf en je gezinnetje, geniet ervan.
Hey meiden, Hoe ist hier? kom soms maar ff hier kletsen want op t maart mama topic lezen ze vaak over mijn berichten heen en krijg ik soms helemaal geen reacties en ik mis t gezellige wel een beetje.
Nou moe da's ook niet leuk!! Kom dan maar gezellig hier kletsen. T is hier niet zo druk op t moment, maar we negeren iig niemand .
Hallo meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. heb het vooral erg druk gehad vandaag. familie kwam langs om te bbqen, en had ook nog dingen die uit de oven kwamen, dus ik was vooral heen en weer aan het rennen vanochtend wel heerlijk ontbijtje van mijn man gehad Heb krampen en pijnlijke boobies. Vraag me toch af waar al die andere rare klachten vandaan kwamen. Maar ik hou mezelf lekker bezig. Morgen op kraamvisite!
ja das fijn. met jullie kon je tenminste kletsen of grapjes maken of over niets lullen. soms heb ik daar t beetje t gevoel van wat doe ik daar. er zijn er daar maar een paar die altijd op me reageren maar ook heel veel zijn gewoon met hun eigen ding bezig. T moet hier nog wel ff wat rozer worden hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben het met je eens hoor, wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze,wij willen meer roze. Zou het helpen?
hebben jullie ooit nog wat van knor gehoord? ik heb haar denk ik een week geleden nog een pb tje gestuurd maar geen reactie en volgens mij is ze niet meer online.