Oeps sjollie er werd naar me gefloten net dus hebben even het bed alvast opgewarmd voor vanavond, laat ik het zo maar zeggen...hihi Rapoenzel: is ook toevallig dat je nu nét terug bent toen ik je hier op het forum riep! Goh zeg wat een beslissing wat jullie hebben genomen! Maar inderdaad goed dat je om jezelf denkt, als je denkt dat je lichaam het niet aankan moet je het ook zeker niet doen! Geniet lekker van jullie jochie en rustig aan! Setti: nou zeg wat jammer dat je niet echt op je plek zit bij maart! Heb je er al es wat van gezegd? Hoe voel je je verder?
Is Knorretje misschien met vakantie? Ik heb ook al een tijd niets van Nana33 vernomen. Die heb ik vanmiddag een berichtje gestuurd.
ik weet t niet ik help ook wel ff mee: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
@ all: ben weer terug van het wandelen en heb wat gegeten, maar kan niet zeggen dat ik me nu superveel beter voel. Hoop dat het morgen allemaal weer wat lekkerder zit. @ yootje: ik zie dat je van Reuver komt. Ik heb familie daar wonen! @ sweetcandie: tja het heeft ook geen nut om 6 dagen voor je NOD al te gaan testen. @ heitje: ik hoop wel dat je er bij kan zijn in september! @ rapoenzel: goh wat jammer dat jullie door die reden er voor hebben moeten kiezen om niet voor een tweede te gaan. @ setti: vervelend dat er over je berichtjes heen gelezen wordt. @ BEG: dat rennen vind ik het nadeel van een verjaardag
Knor heeft mij nog gefeliciteerd afgelopen week, dus ze is wel online. Ze zit bij de feb 2010 mama's. Ik klets hier elke dag, zit hier meer dan bij maart.
ja op zich wel goed hoor. mijn boobies doen zeer. af en toe buikpijn, af en toe ochtend misselijkheid. en pukkels beginnen te verdwijnen. ik mag niet klagen. Hoe ist met jou dan? raar he dat gevoel opt topic?
Zo hé goed bezig Setti!!!! vangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvang
Hey Rapoenzel, dapper besluit, goed dat je naar je lichaam luisterd en het is nog lang niet te laat om voor een tweede bengeltje te gaan, ja toch? Waar ben je op vakantie geweest? xxx
haha daar kunnen jullie niet omheen!!!!! neem maar lekker veel want ik wil dat jullie allemaal roze de maand verlaten.
wanneer is je volgende nod? misschien ga je wel bevrucht deze maand uit en test je volgende maand posi!!!!!!
Zelfde als jij! Hihi! Ja ik had het ook bij jan 2010 2 maanden geleden. Ik weet niet wat dat is maar ik mis de meiden van nod. chicken komt ook nog vaak kletsen en de eerste 4 maanden kunnen we mooi nog wat hcg strooien. Er zitten ook maar 5 meiden van nod juli in maart en een paar van juni, maar waar de rest vandaan komt??? Dus dat is even aftasten.. Ik weet zeker dat als we elkaar over een maandje beter kennen het wel meevalt, maar wij zijn gewoon gewend aan de gezelligheid van nod.
Zethu gewoon alvast wat hcg opscheppen!!!!! Ik kan er niks aan doen maar ik durf nog niet te strooien, sneu he? Ik ben best bijgelovig hahahaha.