Ohh 1 grote VANG Thanks Setti! Knor is idd nog deze week hier op het forum geweest! Gaat goed met haar geloof ik!
Thanx Setti VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG Ik sla alvast een voorraadje in, zal mijn ei fijn vinden (is net gesprongen dus.....)
Jullie vinden het vast niet erg als ik ook wat HCG oppak en bewaar. @Zethu, ja daarom vieren we onze verjaardag eigenlijk niet meer. Maar omdat we nieuw in ons huis zitten, wilden ze langskomen.
zo huisje weer aan kant, visite weer geweest, is altijd wel heel gezellig maar je blijft aan het rennen en vliegen en je wordt er best moe van. We hebben namelijk kermis hier en had een gedeelte van de familie uitgenodigd voor kermisborrel. Ben trouwens op de kermis, in zo'n lange bank geweest, hoop maar dat ik alles ff goed op de plek heb geschud hihihi
haha hihi dan moet je niet net gegeten hebben anders komt alles eruit als je erin gezeten hebt, je maag keert er wel van om zeg.
BB, banner aanpassen maar wel nog ff 3 dagen klussen! Is geen straf toch? Gewoon op je lijf en intuitie vertrouwen, werkt het best!
@bb10, idd als je je ei nu denkt gehad te hebben dan moet je je banner aanpassen. weet je wel hoelang je lf is. Zag volgens mij namelijk dat dit ook verschilt per keer bij je
Oh, hier is het ook kermis vanaf de 17de, tilburgse kermis, jullie zouden naar roze maandag moeten gaan de 20ste!!!! Whahahhaha
lieve meiden, ik ga mijn mandje in ik ben echt doodmoe!!!!!! Gaap Gaap, slaap lekker allemaal voor straks.
@ kermis nee we zijn bewust voor het eten gegaan en heb zelf mijn kermisborrel alcoholvrij gehouden vanmiddag. Je weet natuurlijk maar nooit...
Thanks heitje, idd, vorige keer begon ik te strooien en toen ik die mk kreeg had ik echt zoiets van onee, heb zelf mijn hcg in de lucht gegooid lekker neurotisch whahaha
Geregeld. Ik ben uit gegaan van een lf van 14 (das sinds die Etos pillen dus dat houd ik maar ff aan)