Nee, zo groot als Tilburg is het hier niet. We hebben een klein dorpskermisje met een autobaan, draaimolen, spin, lange bank en vliegtuigjes. Oja wat gokdingen en zo niet echt denderend dus
Nou Chelle, dat is leuker dan in tilburg hoor, ik ben een dorpskind en vond die minikermis en iedereen kent elkaar en de jaarmarkt en het cafe war iedereen was veel leuker dan die 1 miljoen mensen die hier rondlopen hoor Lang leve de minikermissen!
Het is rood, ietsjes minder bloed dan normaal op dag 1. En heb vanochtend flink wat stolsels verloren. Die vond ik wel anders uitzien dan normaal. Maar mijn temp is vanochtend ook flink gekelderd. Dus zwanger ben ik echt niet. Tenzij innestelingsdip en innestelingsbloeding, gepaard gaan met flinke stolsels. Maar daar ga ik niet van uit.
Klopt je banner nu wel? Je meest vruchtbare dag is de dag voor de eisprong, ik denk dat je je cyclusduur 1 dagje korter moet maken.
Nee hoor, zo neurotisch is dat helemaal niet. Niet dat het kan, maar ik kan me wel voorstellen dat je dat ff voelt. Zo voelde ik mij heel schuldig toen mijn zusje een miskraam kreeg. Was namelijk best jaloers toen ik hoorde dat zij al wel zwanger was en ik nog niet. Het een staat los van het ander, geldt voor beide voorbeelden maar het gevoel van de mens is een raar iets (mens, zeg maar vrouw)
BEG zal ik eens een lijstje maken? Ronde 1 is raak meteen Ronde 2 beeb ga je met me mee Ronde 3 (3x is beebrecht) Ronde 4 geeft plezier Ronde 5 beeb in je lijf Ronde 6 een beebje Yes Ronde 7 hoop doet leven Ronde 8 lang genoeg gewacht Ronde 9 Ehhmmm help eens.
Idd Chelle, vrouwen toch hahahaha. Het gaat idd nergens over. Vorige keer dacht ik aaargh het gaat nog zoooo lang duren en toen was het ineens weg en nu heb ik echt zoiets van als het maar goed gaat, ik ben blij met elke dag!
Grappig BB, ik deed de eerste ronde ook van die tekstjes maken, toen had je nog zo'n stukje tekst wat je onder je naam kon zetten! Ehm ff denken wat ik had neergezet....
Geen flauw idee, ik weet nl niet wat hij morgen dan aangeeft? Als hij morgen op "nog 13 dagen of 14" staat dan klopt het toch? Oh wat ben ik toch slecht in dit soort dingen berekenen!
Het is wel leuk hoor de kermis, elke dag oliebollen halen en gesuikerde pecan-noten hahaha. Dit jaar kan ik hopelijk nergens in..