Chelle, wat eng. Ok, mijn schoonmoeder heeft gedroomd van mij. Ik ben nu uitgerekend op 17 maart, de verjaardag van mijn opa die afg. 14 jan. is overleden. Ow en ik mag thuis bevallen vanaf mijn verjaardag 24 feb. Ook wel wazig..
Meestal geloof ik niet in dat soort van bovennatuurlijke dingen. Maar af en toe klopt het gewoon, zo eng. Hetzelfde met horoscopen. Die kloppen af en toe ook, zo eng...
Ook lekker folumzuurkoekjes! Mijn hubbie zit op de bank te spelen met zijn nieuwe gadget, een 15 in 1 afstandsbediening, hahaha, wat een nerdje hahaha. BB, kan toch heel goed dat je vandaag je ei hebt gezien je vorige cyclussen!
Dan moeten we gewoon heel hard voor elkaar duimen en vooral niet te vroeg testen en wel samen naar de Maart-mama's overgaan. duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim
Ik ga nog ff proefwerken nakijken. Die moet ik morgen invoeren in de computer anders komen ze niet op het rapport. Tot straks
dan werk jij in zuid, ikke in midden en heb gelukkig nu al vakantie Jullie nog ff 1 weekje of 2 weekje doorbikkelen? en niet te lang doorwerken he Je hebt andere klussen te doen vandaag....
Haha, t is hier ook hollen of stilstaan hè. T ene moment kan je t amper bijhouden en t volgende wordt er 4 min geen bericht geplaatst.
Jep dat doen we.. dat gaat ons lukken.. wauw dat is al een mooi begin.. duimduimduimduim enzzzzzzzzzzzzzzzzz
Hihi ja en hij zit ook wel lekker! Sue: hahaha mannen kunnen zich zo opwinden over dingen waar wij dan weer niks van snappen! Ach, andersom is het ook zo toch! hee is het bij jullie ook zo dat de positie van de smiles hier rechts naast bij het berichtje plaatsen steeds verandert??