Alles goed hier, lekker geslapen, alleen wat kort. Mannetje moest zonodig live Formule 1 kijken, dus die kwam pas om half 3 naar bed, en werd ik dus weer wakker. De wekker ging weer om 06:30...
--------------------------- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileys:xsmileys:xsmileys- --------------------------- Chelle Suekes Sass Leeuwtje83
@ seti: weet mijn volgende NOD niet want dit wordt mijn eerste ronde Clomid. Het is de vraag of het aanslaat. @ kermis: hier in de stad is het altijd rond mijn verjaardag kermis (en in oktober en in mei) @ tekst onder je naam in eerder forum: ik had daar staan: gezocht, baby in buik @ verplaatsende smilies: was me idd gisteren ook opgevallen @ bewegende smilies: ja die mis ik ook. En als er bewegende terugkomen wil ik het dansende roze olifantje van Hyves erbij hebben (zet ik heel vaak achter mijn naam als ik een krabbel gezet heb) @ kletstantes: ik was ff met andere topics bezig en een of andere Friese tante die me aan het lachen wilde maken. En ineens hup weet ik hoeveel pagina's erbij en tijdens het lezen bleven er maar pagina's bij komen.
@beg, je moet er wel bijblijven he.....hihihihih je aandacht mag niet verslappen, focus, blijf erbij, kom op, volhouden nu
--------------------------- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileys:xsmileys:xsmileys- --------------------------- Chelle Suekes Sass Leeuwtje83 Zethu
Zo ben ik weer, ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik kom uit zuid en ja ik moet nog 2 weken werken blehhh...
Hahhahaha yep we zijn lekker bezig haha. oeh erg vroeg weer leeuwtje! Ik kwam er rond 13:00 uitrollen haha.
Ik had m vanmorgen aangepast zodat ie goed zou staan, nu moet ik morgenochtend ff afwachten of ie dan verspringt.
|---------------------------| |-smileyssmileyssmileys-| |-smileyssmileyssmileys-| |-smileyssmileyssmileys-| |-smileyssmileyssmileys-| |-smileys:xsmileys:xsmileys-| |-------------------------- | | | | | * * Chelle Suekes Sass Heitje Haha mooie rainbow-vlag! Heb er ff handvatten aan gemaakt
das was ikke Ik had zuid al door maar wist alleen nie hoelang er tussen zuid en midden zat namelijk. mijn officiele 1e vakantiedag gaat morgen beginnen heb nu nog weekend hihihi