Ja jullie kletsen zo snel! Kan amper een berichtje plaatsen (oke het duurde wel een beetje lang door die stokken aan de zijkanten...) en er zijn alweer 2 demonstranten bij!
wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren
--------------------------- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileyssmileyssmileys- -smileys:xsmileys:xsmileys- --------------------------- Chelle Suekes Sass Leeuwtje83 Zethu Heitje BB10
Hehe en dat zeg ik over mezelf terwijl ik als eerste van de klas ben geworden en mn typediploma heb gehaald met 250 aanslagen per minuut! *buiging buiging*
wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren wij demonstreren, wij demonstreren zo hard genoeg!!
Ja Chelle ik moet nog 2 weken doorbikkelen. Nog 1 week en 2 dagen les en dan opriumen en met de kids naar Bobbejaanland! Waar ik natuurlijk nergens in durf en ik kan nog niet testen want das te vroeg. Hoeveel kwaad zou het kunnen?