hahaha echt té dom... Blondje belt haar vriend Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden." "Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Hij besluit even bij haar langs te gaan. Bij komt eraan aankomst neemt ze hem mee naar de keuken,waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over."
@ leeuwtje: mooi zeg. Begin bijna te janken hier. @ mopjes onthouden: ik onthoudt alleen flauwe mannenmopjes Wanneer is een man 50 eurocent waard? Als hij een winkelkarretje duwt.
Nou Leeuwtje, hij was ook zo mooi Maar volgens mij kan ik de laatste paar dagen overal om janken duzzz
Zwangerschap Een man en een vrouw willen graag kinderen maar het lukt niet. Ze besluiten een afspraak te maken met de dokter. De dokter kan hen echter ook niet helpen maar beweert een goede collega te hebben in Amerika die hen absoluut kan helpen. Zodoende stapt het stel op een vliegtuig richting Amerika. De dokter ter plekke hoort het verhaal aan en vraagt ze "Doe het eens hier ter plekke" Na het gebeuren te hebben aanschouwt zegt de dokter dat hij al begrijpt wat er aan de hand is. Hij krabbelt wat op een briefje en geeft dit aan het stel. "Zeker weten dat na een half jaar een zwangerschap is bereikt" Aangekomen in Nederland gaat het stel met het briefje naar een lokale apotheker. "Wij willen graag Thieotreol" "Pardon?" Zegt de apotheker "dat hebben we niet!, Laat mij dat briefje eens lezen" Hij opent het briefje en leest het voor: "Try the other hole" *gniffel gniffel*
Hellow ladies!!! Jullie hebben al veel met elkaar gekletst zo te zien!! Graag zou ik zo af en toe mee kletsen als dat mag? Ben een jonge mama (21 jaar) van een zoontje (21 mnd). Wij hebben besloten voor een 2e kindje te gaan! We zitten nog maar in ronde 2, maar vind het al echt heel spannend!! Gisteren heb ik overduidelijk mn eisprong gevoeld, en mn NOD is dan 25 juli... Liefs kiss
Dames HO!!!! jeetje mina ik zit me een ongeluk te lezen en steeds als ik bijna bij het einde ben zijn er weer pagina's bij...ik ga weer verder
Angel: hee wijffie! Sorry we zijn in de klets-mood! Maar ik ga zo slapen, en dat scheelt al heeel wat schat ik zo in, hihi!
heitje toch... maar ze zijn wel leuk m'n vriend zit me elke keer aan te kijken waarom ik zo grinnik, "wat is er" vraagt hij dan. "NIets " antwoord ik dan....
Hahaha! Grappig die moppen! Ik ben er niet zo goed in, kan ze niet onthouden.... Maar die moppen doen me wel even goed hoor! Ik ben weer in mijn laatste week beland (of anderhalf, ben het overzicht kwijt) en de emo buien komen er weer aan.... oftewel... het zal wel weer niet raak zijn. Ik dacht net zo goed op weg te zijn om het allemaal los te laten, nou mooi niet dus! Ik baal.... wáárom lukt het steeds niet... met het simpele antwoord: ik ben er teveel mee bezig Pffff.... ik rook lekker nog een peuk (tja... sorry... niet goed , maar nu ff nodig) en ik kruip mijn mandje in. Ik zag trouwens op de lijst dat het nog niet echt een vruchtbare maand is Ik wil roze zien!!!!! Liefs Cyntje78
@ angel, ja kletsen dat doen we graag ja kletsen dat doen we graag Ja kletsen dat doen we graag oo kletsen doen we graag