Whahahahahahhahaha ..... KOmt een buitenlandse vrouw bij de dokter, en zegt tegen de dokter.. Poessie au poessie rood, nou zegt de dokter ik schrijf u een medicijne voor, dus die vrouw naar huis, een week later komt ze weer bij de dokter, poessie au poessie rood. Weer schrijft de dokter een medicijne voor met de woorden als het volgende week niet beter is dan krijgt u een zalfje , weer een week later nog steeds poessie au poessie rood. Dus zo gezegd zo gedaan alleen voor uitwendig gebruik een zalfje mee.. De week er na komt ze weer bij de dokter, Nou zegt de dokter en mevrouw heeft het geholpen?? Nee dokter, Poessie Au Poessie Rood Alie Likken Alie Dood
Sigaret en Piemel op een dag kwamen de sigaret en de piemel mekaar tegen en zei de sigaret tegen de piemel : "och jongen, je moet mijn leven eens meemaken: eerst steken ze mijn kop in brand en dan zuigen ze aan mijn achterwerk" waarop de piemel zegt: "och jongen, das niks tegenover mijn leven : eerst doen ze een plastice zak rond mijn kop, dan kom ik in een donker kamertje terecht en dan verschieten ze er nog van dat ik moet kotsen ook!
ik weet nog 1 , denk ik Staan een Nederlander een Belg en een Frans man op een flat, wij plegen zelfmooid, Zo springt de Fransman van de flat en komt neer, heet 3 weken geduurd voor die weer bij gelapt was.. Vlak daarna roept de Belg ik wil niet meer en springt van de flat af heeft 3 maanden geduurt voordat ie weer bijgelapt was.. En zo springt de Nederlander ook van de flat af. Beland me te kont op een Amsterdammer,, Heeft 3 jaar geduurd voor ze die grijns van ze muil hadden ..
Whuahaha heitje weer aan het grappen, en de rest kan er ook wat van!! En aan het dichten om een hart onder de riem te steken, zal er eentje van heeeeel lang geleden uit de hoed toveren. Dit gedicht heb ik voor iemand geschreven die me heel dierbaar is en die het toen ontzettend moeilijk had. Les van het leven Er zijn momenten in je leven, die kan je aan niemand beschrijven. Er zijn momenten in je leven, waarop je alles weg ziet drijven. Op zo'n moment voel jij je zo alleen, en denkt:"Ik heb niemand meer om me heen". Ga dan terug naar je innerlijke kracht, en je leven heeft opnieuw weer pracht. Alles komt dan op zijn pootjes terecht, en je denkt:"Mijn leven is nog lang niet zo slecht". Ook al zit het dan soms tegen, het leven gaat nu eenmaal niet steeds over dezelfde wegen. Maar vergeet nooit je leert hiervan, en je blijft die wegen volgen totdat je ze begrijpen kan. Ook al is het een moeilijke en harde les af en toe, en blijf je je afvragen:"Wat is het dat ik fout doe". Geloof me, daar heeft het niets mee te maken, maar je innerlijke probeerd dan orde te stellen op zaken. Probeer er daarom van te leren en het te bgrijpen, en je leven zal er alleen maar door rijpen. Ga verder met het nemen en geven, want alles is een les van het leven. Of deze misschien? Moedig in het leven staan, er in het leven flink tegenaan gaan. Nooit de hoop opgeven, volop genieten van het leven. Gelukkig zijn met alles om je heen, weten alles is in bruikleen. Vertrouwen hebben alles komt goed, weten dat je niks fout doet. Alles heeft zo een reden, misschien is het nodig in het heden. Ik wou dat ik zo kon denken, om zo wat rust aan mezelf te schenken. Achja, zover komt het wel een keer, en komt die gedachte steeds meer. Die gedachte dat ook ik moedig ben, en vol goede moed door het leven ren.
Wauw wat mooi Angel!! Echt knap dat je dat kan! Ik ga afsluiten, morgenochtend weer therapie en daarna gesprek over Mindfulness-training! Moet ook nog heleboel lezen maar ik krijg het boek daarover helaas niet uit...gelukkig hoefde dat niet per se maar wilde het voor mezelf... maar was vandaag echt te gaar en heb maar een paar blz gedaan...grrr Tot morgen girls! Lekker slapen en dromen! En óp naar een dikke smile op ieders gezicht! Dat is toch het leukste he!