Zethu moet lachen , Zethu moet lachen. Ik heb ook me handen vol gehad vanavond op cam om dr aan het lachen te krijgen (A)
ja wel 11 stukse Ik schrik me dood,, staat er ineens iemand voor het achter raam, slaat op de ramen whahahha me kerel ... Enik zat tegen het plafond
nou, de meeste zijn ook wel echt actief en dan wordt het bijlezen alleen maar meer. @ tante mars, Je schrikt je dan toch een hoedje of niet dan. Ik denk dat ik de hele buurt bij elkaar geschreeuwt zou hebben
Helaas geldt dat voor ons nog niet... Maar komt tijd, komt raad Onzet tijd komt nog wel Wat een goede woorden he he he he he he he
jeetje zeg, kijk even 5 minuten niet en er zijn weer een aantal pagina's bij!! Gaat dit altijd zo hard bij jullie? anders vrees ik dat ik de tijd niet eens kan vinden om alles bij te lezen!!! Liefs kiss
oooo die vind ik goed. Daar doe ik aan mee Als het goed is, zijn de wolken morgen verdwenen in ons kikkerlandje dan moet er voor iedereen wel een bevrucht eitje achter zitten
Ik brei er een eind aan voor vandaag ...... Moet echt nodig slapen ... Morgen vroeg bloedprikken en daarna naar de camping dus ben er morgen avond pas weer :O .. Succes allemaal!!! Tot morgen Knuff
hihi ja idd van het bijlezen ook, wel heel gezellig! @Chelle, zo is het maar net! Heb n goed gevoel erbij, bij jou! 3Kats, hoe is het met je vriendin afgelopen die zwanger bleek?
Nee niet altijd. Vanavond is iedereen wel heel erg op dreef. Maar er komen dagen voor dat er op de hele dag wel 30 pagina's bijkwamen, Dat kon ik dan op een gewone werkdag ook echt niet bijbenen. Dan gewoon ff om een samenvatting vragen en dan hoor je alle nieuwtjes ook.