Hoi surf, Ik heb vorige week zaterdag een mk gehad. En het bloeden is vandaag gelukkig gestopt. Dus dat is ook snel. Ik hoop het ook. Wij gaan er tegenaan meid. en hopen datwij snel zwanger worden.
Ik kan op 21 july 29 dagen na Laparascopie (25-5) volgende dag mensis begonnen, dus dag 28 ongi geworden
aanvulling: @sweetcandie: in mn post hierboven zeg ik dat ik dan een cyclus van 37 krijg, maar dat klopt niet... dat heb ik voor mezelf gezegd als testdatum haha, beetje in de war mn cyclus is gewoon iets van 32 (zit nu op dag 18 en lf is 14-15)
He tante Mars, Balen van je ongi maar nu kun je in elk geval verder en weet je dat je lichaam zijn werk weer doen na de operatie. Succes deze maand en we gaan zwanger naar Utrecht hoor.
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Laura28 (Haarlem wie ook) 8. Muurtje 9. Chicken 10.Ninoshka 11. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84, Chicken (toch?), Muurtje, Via Leeuwarden: Tante Mars Via houten: Setti Via Den Haag: Ninoshka Zelf met de auto: Setti, Laura28
Zo is dat Susan.. We hadden het afgelopen maand ook niet echt verwacht natuurlijk was het leuk geweest. Maar in Julie gaan we er helemaal definitief weer voor
He Tante, wij doen met je mee. Denk dat we deze maand telaat begonnen zijn. Gister geklusd. Zeurderige gevoel vandaar begonnen. Steekjes enzo. Maar ja juli is ook goed. @ Ricmar: weltusten meid
nou meiden ik ga een klus vakantie te gemoed zet mij ook maar op de lijst voor het uitje. Moet ff kijken of het allemaal kan maar dan is dat alvast maar geritseld . Pfffffffff ik was me toch heftig ongi dit keer ben er nog beroerd van. Maar ook van het een op het andere moment gewoon over Maar goed we zien het wel. Meiden ik zie jullie weer na me vakantie . Houd wel een lijstje bij 15 dagen bij lezen gaat me denk niet lukken lolz... haha
Kom net thuis van kraamvisite.. tis morgen weer vroeg dag dus ga gelijk m'n bedje in.. Slaap lekker allemaal
Hallo Allemaal, Zou iemand mij op de lijst willen zetten voor 19 juli. Dan ga ik uit van 28 dagen. Ik heb vorig jaar een eierstok moeten laten verwijderen en sindsdien lijkt het wel of ik in de overgang ben. De ene keer duurt het 6 weken voor de duivels komen en de andere keer 3. We gebruiken nu al een jaar geen anticonceptie meer maar ik ga deze maand voor het eerst eens echt mijn best doen . Allemaal heel veel succes en hopelijk een hele roze maand juli!!!
Bekijk bijlage 1333 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance 15: Chelleke 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: 24: Pearl29 25: meisje89 26: 27: 28: 29: 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Dolphin * Vrouwtjexxx Testmarathon: * 55 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen. *gp894 je staat erop!! en succes deze ronde!!!!