@Zethu en Tante Mars: Slaap lekker! @kiss: Dat varieert heel sterk. Het is nu erg omdat we allemaal zo melig zijn
ga nu zelf ook maar zo slapen Des te sneller is het weer weekend en dan weet ik of ik kan testen of niet...... spannend
Ja Sorry, dat ik dat niet meteen gezegd heb, dat kan natuurlijk ook. Ideaal hoor. Dan ben ik ook altijd meteen weer bij. maar goed, ga nu echt slapen, oogjes vallen bijna dicht en ... ik val...oook...echt bij...na in ...sla..a.a.a.p
Meiden ik ga ook slapen! Tot morgen! Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, duimen jullie een beetje met me mee? xxx
@Suekes: Truste meid, succes! Ik duim en dans voor je! *Leeuwtje doet het 'succesvolle-sollicitiatiegesprek' dansje'*
@beg meis echt balen!!! @mermaid die van deed het ook niet dus heb hem weer ingeruilt. @chelle ohh lkkr vakantie ik ben al weg geweest. @blondje belt haar vriend mwahahahahahahahahahahahahahaha @andere moppen whahahahahahhahahahahahahahaha @tante suc6 morgen!!! zo en nu niet meer zoveel kletsen hoor ik kan het echt maar amper volgen zegt waarschijnlijk meer over mij dan over jullie @ego hier nog steeds dezelfde kwaaltjes en meer sinds vanaaf ook last van opvliegers ga vanaf morgen tempen om te kijken of hij hoog blijft verder voel ik me raaaaaar meiden die morgen gaan testen suc66666!!!!!!