ja 23 dagen overtijd is wel heel veel. volgens mij moet dan iedere test posi aangeven als het posi is, en hoef je dus niet te wachten op de kruitvat. geen posi (wat ik niet hoop) is haastjerepje naarde huisarts...
Leeuwtje sorry meis, voor mijn ei had ik echt nog hoop, maar sinds mijn ei wordt het iedere dag minder tot nu 0,0 Maar misschien als mijn tremp eens omhoog gaat en ook hoog blijft dat ik dan weer wat hoop krijg??? Dromen doe ik overigens wel ook de afgelopen dagen heel veel en heel duidelijk, wordt soms helemaal nat van het zweet wakker Done jeetje wat een onzekerheid!!! Ligt er geen trekpleister in de buurt? Blijkt dat die dezelfde testen hebben als het kv? Ik ga heel hard voor je duimen dat je straks echt een mega vette test in handen hebt!!
@Angel: *KNUFFEL* Hoop dat je dromen tóch een symptoom zijn! Misschien was het beter geweest voor je gemoedsrust om de thermometer te laten liggen Maar als het bij jou niet raak is deze maand, zal ik dan toch maar doorschuiven naar april? Dan gaan we het daar onveilig maken
@ done duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim duimduimduimduim
zo er zijn toch veel actieve mensen hier dat word nalezen voor de anderen wel gezellig zon spraakzaam cluppie
Ja wat het tempen betreft wil ik het deze maand even afmaken, maar daarna gaat die weer fijn terug de kast in! Jeetje wat heeft dat me onzeker gemaakt zeg NOOIT meer!! Tja misschien zijn de dromen wel een teken, ik weet het echt niet, weet echt niet wat ik er deze maand van denken moet. Maar ga jij maar lekker door naar Maart joh, dat heb je verdient!! Ik ga dan gewoon gezellig naar april, of was het nu zo dat je een dag ging foetelen als je nu zwanger bleek? Dan moet je natuurlijk wel gewoon in april gaan zitten he
Goeiesmorgie! Zo jullie hebben nog ff flink gekletst, gelachen en gerijmd gister nadat ik naar bed was, hihi!! @Sue: hoe ging je sollicitatiegesprek?? Heb je de sterren van de hemel gepraat? @Leeuw en Angel: wat leuk dat jullie NOD samen valt!! Jeeejjj spannende testmarathon wordt het dan de 23e!!! Téééééétuhhhhhhhhwww Oh thee .lekker! @Surf: GEFELICITEERD met je verjaaaaardag!!!! En een fijne dag! Ow sjips, moet het bijlezen afbreken want moet om half 10 bij de fysio zijn! Dat wordt fietsen als een idioot! En daarna weer boodschapjes doen dus ben er rond 11en weer! xxx
Hebben we de allemaal niet??? Ik MOET echt als eerste de pc opstarten en tijdens wat drinken eerst hier kijken Maar zonder gekheid, het lijkt me echt heel erg als je dat hebt hoor
Oooooh zie je wel dan hoef je in ieder geval niet meer te foetelen en kan heitje ook gewoon op haar uitgetelde datum blijven staan, aprilmama zijn is ook heeeel leuk!! Kaily is van 23 april Heitje!!! Schiet s op, dadelijk ben je te laat!!! En theetje staat klaar
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer es, terug van lange tijd weggeweest. Ik ga jullie ook meteen vertellen dat dit voorlopig de laatste keer is dat ik hier ben. Ik vind het heel fijn om hier te kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten, maar tegelijk word ik er vreselijk obsessief van. Dat werkt dus niet helemaal. Ik wil jullie allemaal even veel succes wensen met het zwanger worden en misschien tot ziens in een bevallingslijstforum???? Liefs,