Leeuwtje heb je ook een colaatje? Zelf lust ik geen thee Koffie drink ik ook niet dus als ik al koffie maak voor bezoek gaat dat via de senseo Wendy oja als je het daar voor de helft krijgt dan scheelt dat wel enorm zeg. Op naar Australië voor de JPG!!haha Done de duimen gaan extra hard draaien!!!!
waar ik geweest ben: griekenland: corfu, rhodos, zakynthos, kreta, lesbos, samos, kos, paxos, parga, vast land (1 dagje) Italie: 1 dagje Venetië vanaf Kroatie Frankrijk,Duitsalnd, belgie, Engeland, Ierland,Australië, etc
@Angel: Graaien maar Bekijk bijlage 3760 @wendysunny: Groenteboer? Plaatselijke toko? Wij hebben munt in de tuin staan
lijkt mij ook wel wat ja!!! welke plaats is daar mooi? wij houden het dit jaar op NL....tenmionste voor de zomervakantie.. we gaan namelijk nog verbouwen... Ben sinds mei al wel weer aan het sparen voor down under.... maarja... moet wel heel veel muntjes van 1 en 2 hebben dan he (spaar in zo'n blik)
Leeuwtje jummie, tnx!! Wendy lukt het niet als je via de paperclip iets toevoegt? Wij zijn alleen in Duitsland geweest vorig jaar, en 3 of 4x in Spanje en voor de rest gewoon in nederland. Ik durf namelijk niet te vliegen anders waren we wel eens ergens anders geweest misschien haha. En nu is het gewoon heel lastig om iets van goedkope/normale prijsklasse te vinden en dan voor 5 personen
het wordt dit jaar "gewoon" 2 weekjes Oostenrijk. maar ben afgelopen jaren als kind: Oostenrijk - Duitsland - Zwitserland later: Italie - Kroatie - Turkije (heel vaak) - Egypte - Domincaanse Republiek geweest
@Angel: Vliegangst heb ik gelukkig geen last van, alleen vliegongemak. Urenlang samengeperst in een stoeltje zitten, blèh
ieh dat ken ik ook Ben best lang 1.80 en heb vrij lange benen en dan is 10 uur vliegen naar dominicaanse republiek echt niet prettig meer edit: mijn vader en vriend van mijn zusje hebben er met 2 meter nog meer last van...
ja ach... ik was alleen heel missleijk tijdens de vlucht down under.... was net 8 weken zwanger toen we heen gingen.. terug al ruim 14 weken.. toen had ik dus ook een buikje... wel leuk joh!!!
Oh ben maar blij dat je geen vliegangst hebt, zou zo graag naar Canada willen, of Griekenland, maar durf gewoon echt niet. Mijn moeder durfde ook nooit maar is vorig jaar voor het eerst alleen naar Spanje gegaan met het vliegtuig en nu is ze ook weer net terug. Heb al gezegt dat als ik ga vliegen, de hele familie mee moet, als we dan ten onder gaan gaan we tenminste samen hahaha. Dit was overigens het hotel waar we toen met de kids zaten: Unsupported Browser Echt al siemand naar Spanje wil en mooi wil zitten met kids, dit was prachtig, de familiekamers waren groot en het eten was super!! Ook de animatie was heel erg leuk en zo lag je met je kont aan het zwembad en zodra je je kont draaide lag je op het strand haha, Zalig!!
@Angel: Da's een hele... positieve... gedachte Snap wel wat je bedoelt hoor, samen ten onder zodat niemand alleen achterblijft Mooi hotel trouwens, ziet er goed uit!