1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance 15: Chelleke 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: Dolphin 24: Pearl29 25: meisje89 26: 27: 28: 29: 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Vrouwtjexxx Testmarathon: * 55 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen. *gp894 je staat erop!! en succes deze ronde!!!! Ik heb mezelf er ook bij gezet, we gaan er weer voor ! Succes allemaal, laat het deze maand extra roze worden !!
@dolphin welkom! wel jammer maar hoop dat het nu gaat lukken!! en voor iedereen heel veel succes deze ronde!!
Wat een lief plaatje Ricmar!! Snap zelf nog steeds niet hoe je dat zo doet, krijg steeds maar een link..
hoi meiden sommige zijn hier nog bekend voor me uit de nod april en mei. ik kom over een tijdje vast weer mee kletsen de 2e echo maandag was slecht!geen levensvatbare zwangerschap!was 10 weken zwanger!echt k#t!ben ook echt helemaal onderste boven!bah bah bah bah!! nu eerst afwachten wat er gaat gebeuren...waarschijnlijk word ik volgende week gecuureteert. ik wilde jullie het toch even laten weten liefs dees
hoi desi, jeetje wat erg voor je zeg ! Heel veel sterkte toegewenst meis. Laat je lekker verwennen door je mannetje en hopelijk kom je er weer snel bovenop. Praat hier maar gerust alles van je af hoor, lucht ook enorm op en we zijn er voor je !
Hoi meiden, Pffff wat is het druk op werk zeg! Het is maar goed dat ik over 2 weken op vak. ga, want heb het even helemaal gehad. Maar goed kon het toch niet laten om nog even hier te spieken . @Desi: Ach meis, wat een vreselijk nieuws - weet gewoon even niet wat te zeggen. Snap dat je er helemaal kapot van bent! "Hopelijk" (klinkt toch een beetje raar onder deze omstandigheden) mag je je hier snel weer melden en is het snel weer raak. Misschien staat je hoofd er nog even helemaal niet naar, maar je schijnt extra vruchtbaar te zijn na een mk. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje met dit verlies. *Hele dikke knuffel* Heb verder nog niet kunnen bijlezen ivm de drukte hier, maar hopelijk lukt dat straks nog even. Zie iig dta ons autootje ook alwer aardig vol begint te raken!
NOD JULI View attachment 1351 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance 15: Chelleke 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: Dolphin 24: Pearl29 25: meisje89 26: 27: 28: 29: 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Vrouwtjexxx Testmarathon: * 56 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen.
Hee die kip! Ja, we zitten met dit warme weer met z'n allen in deze kleine smart gepropt. Het is maar goed dat iedereen deo gebruikt, hihi. tjonge al weer 16 weken! - dan heeft deze kip vast al wel een behoorlijk buikje . Gaat alles lekker met je zwangerschap?
He Nana, ook weer op het wachtbakje beland zie ik. Een goed gevoel deze maand? Hier weer begonnen een dag voor mijn ei dus denk dat we deze nog even overslaan maar je weet maar nooit
Hee Susan! Yep, zit weer eens op de wachtbank. tja, heb niet echt een bijzonder goed of slecht gevoel. Ik voel op dit moment niks bijzonders, maar zit ook pas op 6 dpo. Het lijkt wel of ik de laatste 4 a 5 ronds nooit meer iets voel, terwijl ik de eerste rondes juist bijna altijd wel wat voelde . Had wel behoorlijk wat bloed een paar dagen gelee en nu nog steeds een beetje gekleurde afscheiding. Heb geen flauw idee of dat een goed of een slecht teken was (het was ngo veel te vroeg voor een eventuele innesteling, dus dat was het niet). en jij moet de moed niet te snel opgeven hoor. Als je de dag voor je ei en de dag van je ei klust, maak je ook nog best behoorlijk wat kans. FF geeft je altijd scores voor hoe goed getimed je geklust hebt en met die dagen krijg je volgens mij nog een redelijk. Dus wie weet ga je "gewoon" naar de maart-mama's!
Hoi Susan en Nada!! Ja gaat hard he, al 16 weken. Alles gaat goed met het kleine kipje en grote kip voelt zich toppie. Ben nu echt mega aan het genieten...sinds ik het voel bewegen loop ik alleen maar te glimlachen..hihi. Hebben jullie wel airco in de smart....kan me voorstellen dat het best krap is ja! Oeh....zie dat je bijna kan gaan testen Nana...goed geklust?
@Chicken: Fijn dat je je zo geod voelt! Ik kan het me zooo goed voorstellen als ik ooit nog eens zwanger wordt, dan zou i me ook zoooooo geod voelen na de 12 weken echo- als je weet dat het "grootste gevaar" geweken is. Geloof niet dat de airco hier veel uitmaakt nu we hier met z'n 56 opeengepropt zitten, hihi. Ja, ik heb wel goed geklust, dat is bij ons het probleem nog nooit geweest . Meestal heb ik op dag 12 al behoorlijk wat bruin slijm, dus over 6 daagjes zal ik het zien. Maar ik probeer niet al te veel hoop te hebben, we wachten al behoorlijk lang dus wie weet si er wel iets aan de hand bij ons .
@nana33, moet zeggen dat het ook best even duurde voordat ik me echt bewust was dat ik ECHT zwanger was. Maar nu ga je het zien en voelen en dan wordt het HEEL echt. Hoe lang wacht je al? Is het kleintje op de foto je 1e kindje en ga je nu voor een 2e? Wel een scheetje zeg!
@Chicken: We zijn nu dik 11 maanden bezig . Nee, het kleintje op de foto is helaas niet van ons, hihi. Zo'n scheetje zou ik zeker wel willen hebben!! Ik heb hem gegoogled (bored baby). Hopelijk mogen we zelf ook ooit zo'n lief beebje op de wereld te zetten! Geniet lekker van je zwangerschap meis. Nog even dan kunnen jullie misschien zien wta het is (als je dat al wilt weten)!