@ yootje: heerlijk zeg waar ga je precies heen? huisje / hotel/ camping oid wij zoeken nog een leuke camping in noord holland (of ergens anders in nl bij zee) niet te duur- hoeft niet vanalles bij - schoon - paar dieretjes of iets te spelen erbij is leuk
een gedichtje voor een geboortekaartje zou ik ook zelf willen maken, ik heb dan zoiets van dat komt dan ook recht uit je hart!
Ja heb hem gevonden, komt ie 2 Kleine handjes, nu op mama's buik. 2 Kleine voetjes, die ik al trappelend gebruik. 1 Heel lief klein lachje, waar ik papa mee begroet. Dat ene lieve mondje, waarmee ik ook huilen moet. 2 Grote zussen, staan altijd voor mij klaar. U begrijpt ik ben geboren, Komt u ook kijken naar Jordy-Thomas Ik had er dit kaartje bij:
wat een mooi gedichtje zeg!!!! knap gemaakt jij kan goed dichten... ben je er lang mee bezig geweest????
ja dat was bij mij dus ook zo.... had hem ook zo klaar... oke hij was ookk maar kort en ik ben niet iemand die houd van die standaard gedichtjes enzo... snap je? en het gedichtje van wonder paste super bij onze kleine man.... het was een wonder... want was bijna misgegaan..... ik noem hem ook ... ons wondertje
wij gaan naar een camping in Bretagne, de camping ligt direct aan zee. we rijden zelf met de auto, de tent gaat mee, verder hebben wij niet veel nodig. de camping heeft ook nog een zwembadje, een tennisbaan, speeltuin (voor de kids, die we nog niet hebben). in Nederland hebben we alleen gekampeerd in de bij Ommen in de buurt. in Holland ken ik dus niets!
Nou ik ben razendsnel naar de apotheek geweest. Nouja je raad het vast al...negatief. De eerste apotheek had geen eigenmerk testen meer alleen die dure van 20 euro van cb. Dus ben ik maar naar de volgende apotheek gegaan die had ze gelukkig wel,maar helaas ben ik dus niet zwanger... Pfffft ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen straks
Bannercheck (even kijken of ie nu al versprongen is) EDIT: Nee dus. Nou ik check t later nog wel een keer, ga nu weer aan de slag!
he jakkes, hoop dat je van de HA straks wel iets meer duidelijkheid krijgt. Dit is natuurlijk ook niets.
heel veel sterkte straks hopleijk kan de ha je wat meer duidelijheid geven. ik hoop dat je wel zwanger bent natuurlijK....
Uhm geloof dat het 10 minuten had geduurd voordat het op papier stond, en had het al zolang als ik met de pil was gestopt Done dat meen je niet zou het dan kunnen dat je een maand overslaat misschien? Ik zou in ieder geval blijven klussen!! Hopelijk heeft de ha een idee om te achterhalen wat er aan de hand is.
geen flauw idee hoe de camping heet! ben zoooo slecht in namen onthouden. heb net maar eens opgezocht naar welk plaatsej we gaan in Frankrijk, Fouesnant/Mousterlin. nou dat is ook een mond vol, en zal ik morgen wel weer vergeten zijn! ik ben zo blij dat het mooi weer is, ik heb namelijk 3 dagen vrij nu! en vind dat ik ook wel mooi weer verdiend heb! jullie allemaal trouwens! (wat klink ik toch weer lekker egoïstisch)
Hoi allemaal, Pfff wat is dat afkicken zeg... 1,5 week zonder internet gezeten... Das niet leuk! En ik wilde jullie zo graag het nieuws vertellen... De roze auto is langs geweest! En ik ben er zowaar ingedoken Ik moet nog steeds een beetje wennen aan het idee. Je gaat er toch niet vanuit dat je gelijk zwanger bent? Ons ventje is pas 7,5 maand... Oeps (Maar wel fantastisch hoor!!!) In ieder geval wil ik iedereen héél veel succes wensen en ik hoop echt dat straks iedereen in die auto gepropt zit! haha! Liefs, Gees
iedereen met rose...van harte gefeliciteerd... @hier wachten op ongi zodat ik weer kan beginnen met menopur..dinsdag voor genetisch onderzoek naar groningen ben best wel zenuwachtig..
haha gelukkig weten we het nu.... zit je al op een rose wolk? welk leuk straks weinig leeftijdsverschil... ga je een duowagen kopen oid?? wanneer heb je een testje gedaan.. op je nod?? ik kan niet wachten....