NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    @Angel: joh, iedere zw kan anders zijn toch, wie weet ben je wel ultravruchtbaar vanwege vorige ronde, dat hoor je wel vaker! Dan kan het ook zomaar eerder gebeurt zijn.

@Wendysunny: Ja idd een baan blijft een baan en is vaak niet echt de nr1 tijdsbesteding. De functie bleek eigenlijk wel leuk, het bedrijf helemaal is superflexibel en wat heb ik nodig als zwangere, flexibiliteit, dus ik hoop dat het goed komt. Het was wel heel informeel en dan ben ik meestal een spraakwaterval dus ik heb een hoop gezegd, maar wat, hahahaha. Zullen de hormoontjes wel zijn. Dus ik denk dat ik het verknalt heb, maar is het eerste soll. gesprek dat ik in jaren heb gehad, dus viel nog mee, heb me niet gestresst.

Ik ben blij met elke kwaal, hoe zeerder mijn borsten doen hoe beter, ik wil graag zware kwalen om te weten dat het goed zit!

Zo ga ik weer ff verder lezen, zo meer reacties.

Dankjewel voor alle succeswensen! Hoop dat ik straks positief nieuws kan melden want krijg vandaag de uitslag! Oh wat nog erger is, ik kom in de garage vanochtend en mijn band stond plat en geen andere fiets in de buurt... lekkere binnenkomer maar ze vonden het niet erg hahaha.

xxx

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    ladypink: sterkte dinsdag

3. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    GEESJE van harte gefeliciteerd!!!!!

Yootje douche ze!!

mama van Marlinda van harte welkom hier (of was je er al bij?;))

Ladypink wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek? hopelijk is alles prima in orde!

4. Almi

Almi Actief lid

Mar 30, 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Zo.. Jullie zijn snel met de reacties ;) Dank je wel!!
    Ik moest even de banner aanpassen...
    Ik heb donderdag al getest, met zo'n digitale die ik nog had liggen van voor de vorige zwangerschap. Tijdens het wachten rustig gaan douchen, daarna durfde ik niet te kijken :)
    Vriendjelief was helemaal perplex. Begon meteen over een nieuwe kinderwagen, en dus een nieuwe auto :p Die discussie moeten we nog maar eens aangaan...

5. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Sue wat spannend zeg, en zo snel al de uitslag van het gesprek, dat moet toch wel goed zitten he, je gaat gewoon die baan krijgen hoor:D
    En ze zeggen idd wel eens dat je na een mk vruchtbaarder bent, maar mijn ei is toch echt pas op dag 18 geweest, vandaag 5 daagjes geleden. Ach ik ga me er deze maand verder maar niet druk om maken dan kan het alleen maar mee vallen, komt goed;)
    *doet een mega kwaaltjes dans om Suekes heen*

6. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Kun je me die test dan niet even opsturen, ik wil ook een nieuwe auto!!!!:p

7. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

ik heb even een pauze gehad:)

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Geesje! GEfeliciteerd!!

@ Angel... gekke meid. hihi.. nieuwe auto?!? Ik weet nog wel iets ...
    KNUFFEL!

@ Hallo allemaal!

@ Sue... spannend! IK DUIM VOOR JE!!!

9. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ooooh ok;) ik wist het niet meer, sorry!!
    welkom terug dan!!:D

10. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    gefeliciteerd joehoe

11. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Haaaaai Muurtje!!!!

wat weet je dan nog???;)

12. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hey meiden...nog veel roze hier? zal eens ff snel piepen!! Ooh zie wel een roze berichie hier! Gefeliciteerd!!!

Groetejs,
    Miranda

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Angel: Nou, jij wil ook zo'n positieve TEST! En ik wil dat ook voor jou! En dat betekend niet alleen een nieuwe auto!!! hihi
    KNUFF!!

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Vrouwtjexxx: ik zou dat zwitsal gebeuren niet meer doen hoor, krijg je jeuk van door de zuurgraad in je vagina als het goed is. xxx

16. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja je hebt gelijk!!! Ik wil het ik wil het ik wil het!!!:D
    Tnx mop;)

Hoe is het met je en met je kiezelsteentje??

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38

Ben ik weer!

Zo hallo! Weer heel veel pagina’s erbij hihi! Zo red ik het nooit dat bijlezen!

@samengeperst in het vliegtuig: blehh niet leuk! Ook hier een lange met lange benen…en dan nog een zere rug erbij…vreselijk! Heb nu aangegeven bij het boeken van onze vakantie dat ik een fractuur had in mn knie en dat ik graag extra beenruimte wil (bij nooduitgang ofzo!)
    @wendysunny: wat een mooi kereltje heb je!
    @angel: mooie tekst hoor voor het kaartje!!
    @done: jemig wat balen zeg van je nega test! Ik ga zo dadelijk even lezen wat je eerder nog hebt gepost…
    @mermaid: foei banner! Misschien verspringt ie straks nog wel?!
    @geesje: jeeeeeeujj eindelijk weer roze! Super! Gefeliciteerd meid! En toch gezellig dat je kindjes dan zo dicht op elkaar zitten! ;) Geniet ervan!
    @ladypink: heeej ben je daar weer?! Is dat onderzoek morgen? Of volgende week dinsdag pas? Veel succes en sterkte he! *zenuwen ga weg weg weg!*
    @de rest: HAI!

18. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    @ Heitje HaiHai

19. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heitje al terug, hoe was het bij fysio?

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Hoe het met kiezel is? Ik zou het niet weten. Ik hoop natuurlijk goed. Ik heb in ieder geval last van misselijkheid, dikke buik van de opgezette darmen en obstipatie... huilen om zielige verhalen of hele blije verhalen en nauwelijks zin in eten... Wat wil ik nog meer? hihi.

Moet zo helaas weer weg. Moet naar de haptonoom. Kijken of ik in contact kan komen met de kleine en mijzelf... Ontspant onwijs. heerlijk...

Kom vanaaf weer ff kijken! KNUFFFEL!!!

Share This Page