Sorry ik ben dan wel geen vegetarier maar DUIF NEEEEEE!!!! Moet er niet aan denken dat de duifjes bij mij n het dak opgegeten worden .. Ook zo met lammetjes geitjes paardjes. Ik eet varken en rund maar verder NIKS .
hihi yootje, ik ben blij dat ik niet je oud collega ben hihi, ik heb daar nog nooit van gehoord, ik heb ook echt het culinaire verstand van een oude sok, dus da's niet vreemd...
roekoee roekooee mayday mayday going downnnn Ohh kan het me niet voorstellen om duif te eten! Krijg de rillingen als ik terug denk aan mn bijbaantje bij de slager...toen hadden we rond kerst ook eend en haas te koop. wahhh je zag gewoon de wimpertjes nog op de oogjes zitten! Brrrr! (sorry meiden!)
Ik ben ook geen vegetarier, maar ik eet ook geen duif, lam, kalf, geit paard en wat verder allemaal nog. Ik eet ook alleen koe, varken en kip (mmm daar heb ik trek in,kippesoep!)
Joh tante, duiven zijn vliegende ratten hahhhhaha zo noem ik ze altijd. dus soep of gen soep van maken ik zeg daar zijn we dan mooi vnaf hahaha. kennen jullie dick dastardly en mutley? Die zongen altijd een liedje: stop that pigeon, stop that pigeon hahahahahha
Dames ik ga eten en sporten, zo kom ik er nooit aan toe! Tot vanavond mss (mss gaan we vanavond naar mijn schoonmama om te praten)
Nou ja ben het er niet mee eens,, ik heb zelf ratten in huis en duiven opt dak. Maar dat ga je toch zeker niet op eten.. BAH BAH BAH ..
vrouwtje: embrace de steekjes! is een goed teken meid, hou je daar maar aan vast! Jaaah ik ga een soepje maken! mmmmm soup (homer simpson)
Daarbij , heeft me vader altijd aan wedstrijd vliegen gedaan met duiven.. En nou nee bah iel!! Vind het zo zielig, ze zijn al zo ontzettend bevooroordeeld.
ik ben er ook vandoor, vriendje komt zo thuis met lekkere broodjes (als goed is). daarna gaan we boodschappen doen! doei doei
JAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! VIPVIPVIPVIP hahahahah! Duiven, nee tante ik wil geen duiven en ook geen ratten in de soep hahhahahaha! Bah moet er niet aan denken maar als andere mensen ze nou allemaal ff opeten dan zijn we der mooi vanaf!
Sorry tante hihi we hebben er hier in tilburg gewoon overlast van, om 5 uur begint die ^%#$%&$ duif al zo'n raar geluid te maken, ik wil echt een bux of hoe schrijf je dat kopen om dat beest eraf te knallen.