Bannercheck EDIT: Potverdorie hij doet t gewoon weer niet!!! Nou ik maak vanavond wel weer een andere.
TSjah hier zit een koppeltje op/in het dak .. Ik ben met het geluid opgegroeit (van 50 roekende duiven) in het duivenhok achterhuis. Dus stoor me er niet aan, ben altijd blij als ik ze zie dan weet ik dat een ander ze niet heeft neergeknalt hahaha ..
Jaaa thanks heitje, ja beetje evil Hoe lang duurt het nou voor ik wat anders wordt? Aan jouw berichtaantal te zien is dat niet te doen...
Maken die duiven bij jou ook zo'n raar geluid bij ademhalen, lijkt wel of ze snot ophalen de hele dag...
No idea Sue! Ik dacht dat ik wat anders ging worden bij 2000 maar ben nog steeds VIP en dat bevalt me wel! Volgens mij is het dan bij 3000 dat je elite wordt ofzo? Mermaid: najaahh stomme banner zeg! Maar hij is zo mooi! Misschien nog ff klungelen met die tijdzones? Pfft ik word gewoon zenuwachtig voor straks! (is ook een reden waarom ik de training ga doen, ben heel vaak zenuwachtig om niks)
knuff voor tante, ik zit te dollen, ik jaag zelfs vliegen het huis uit om ze niet te hoeven mollen, karma he...
Wow heb jij ze naast je oren zitten ofzo? Ademhalen? Haha ik ken alleen het ge-rrrooeeewhooo rrooehowwoooe
Zal wel 2500 zijn dan denk ik... gaat helemaal goedkomen met die cursus! Zenuwen zijn goed hoor, is gezond en natuurlijk. Bij mij helpt het om het te benoemen, zodra ik heb gezegd sorry ik ben wat zenuwachtig of nerveus dan valt het voor een deel weg.
Zo ik ga weer eventjes aan het werk (heb zometeen een lekker lange vergadering!). Ik lees morgenochtend weer bij (niet teveel kletsen he?) en hopelijk morgen weer meer roze! PS: bah duiven en ratten: ik zit net te eten en heb meteen geen trek meer
Volgens mij is het gewoon mijn kwelgeest die mij komt straffen voor hoe ik over duiven denk hahahaha.
Nou bij mij moeten die beesten helemaal plat en doormidden! Heb een fobie voor muggen denk altijd dat ze wraak op me willen nemen en in mn oren willen gaan zitten! Wahaha Komt omdat ik een keer griep had en lekker aan het ijlen was in bed...toen kwam een mug/vlieg me lastig vallen...deed het licht aan in de overloop zodat ie daarheen ging vliegen, zag ik hem gaan, hup snel deur dicht! ff later is ie weer in mn kamer! Was ervan overtuigd dat ie revenge ging nemen en dat ie door het kleine kiertje onder mn deur door was gevlogen om mij te pakken, haha!
Ja dat helpt idd, meestal zodra ik daar ook ben waar ik zijn moet, is het ook weg en denk ik: sjonge heb ik me dáár nou zo over op lopen vreten? Ik kan er letterlijk ziek van worden, van zenuwen. Wat zou dat fijn zijn zeg als ik daaraan kan werken...
Het is echt linksonder...maar durf geen hoop te hebben, dacht afgelopen maanden ook zwanger te zijn, haha...maar dit is pas officieel ronde 1 (dat we met de vruchtbare dagen bij elkaar zijn). Ach ja...we shall see...
whahahhaa .. Hier muggen gaan dood vorige week prikten die gewone kriebel mugjes zelf jakkes en pijn dat het deed. Heb me dood gelachen om de kleine van me zus diehad ene poep pamper vette muggen infasie op hem haha
Ja hoor, was achter aan het gneiten van de duiven whahah .. oet nog steeds bloedprikken, voor 2 uur anders pas woensdag de uitslag whaha
zo ik heb een nieuwe. Als ie t nou morgen weer niet doet dan neem ik wel weer gewoon zo'n zp-banner. @ duiven: Die noem ik altijd Hukkedrum-vogels. Als ze koeren hoor ik namelijk altijd Hukkedrum ipv roekoe.... Zo, ik ben weer weg. Even hard doorwerken.