naliey veel succes, ik had ook een gesprek vandaag, zal wel niks worden heb het verpest hihi. oeh tante, wat een gedoe. kun je niet wat van je onverschrokkenheid naar mij sturen?? bah ik wil vrijdag geen bloed prikken bahbahbah! nadine, spannend! succes we kunnen wel wat roze gebruiken hier!
Naliey Succes . Sue : haha Ik wil wel voor je gaan bloedprikken maar helaas is dat niet mogelijk... Dus zal je moeten gaan, gewoon vestand op nul en gaan met die bannaan Gewoon naar de naald kijken doet het minst pijn (bij mij dan) haha
ja idd zoals tante zegt...gewoon ernaar kijken..en dan is het zo over...enkel dat prikje van 2 tellen doet eventjes pijn...het bloed eruit laten lopen gaat vanzelf Groetjes, Miranda
aaaah ik val nu al flauw hahaha! hey chicken! Had je maar ff gekrabbeld was je weer kwijt. Ik ben nu echt heel misselijk en moe (waarvan?) en ga ff slapen. xxx
haha ik zit op het moment op 2 forums, ZP (natuurlijk) en een Hondenforum waar me moeder staat geregistreerd, moet even updates geven van hoe het gaatmet de hond . Ze is nu ruim 8 weken pregnant, dus elk moment kunnen de pups komen
Hoi! Ben ik weer! @Angel: whaha dat verhaal! En die reacties eronder, echt té grappig! Hoe verzint ze het zeg! Uhm, wou op nog iemand reageren maar weet t niet meer...normaal doe ik altijd kladblokje erbij en dan tegelijk typen maar ik had nou zo'n godsgruwelijk lekker ijsje in mn handen dat ik dat niet allemaal tegelijk kon
Oja dat wou ik zeggen over dat je nana had gespot in juli! Maar ze is hier ook al een tijdje niet meer geweest?!?! Ik was naar een gesprek over de mindfulnesstraining die ik ga volgen in oktober! Het ging erg goed en over een maandje ga ik weer heen om de wachttijd nog ff te overbruggen! Zie je nou, zenuwen om niks dus! hihi
Ah, zenuwen voor niets dus , heb ik ook wel eens hoor. Maar dan heeft het er meestal mee te maken dat ik ergens de weg niet ken en bang ben dat ik verdwaal en veeeeels te laat kom. Maarre....wat is een mindfullnesstraining? Nana is 4 juli voor t laatst online geweest inderdaad. Dus da's al een tijdje. Maar je, misschien is ze wel heerlijk vakantie aan t vieren.
@Sue...haha...ik heb er gewoon een dagtaak aan, aan drie forums!! Ik heb het ook best druk op kantoor. Denkt dat pb-en en krabbelen iets beter gaat...ga ik denk ik ook met Muur doen..hihi
Stressreductie door Aandachttraining In deze training Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR) - doen we tal van oefeningen die erop gericht zijn bekend en vertrouwd te raken met wat er zich in ons afspeelt. Het herkennen van gewoontepatronen in ons denken, spreken en handelen, schept ruimte om te kiezen. Het ontwikkelen van een open onbevangen aandacht naar alles wat we in onszelf en ons leven tegenkomen vormt de basis van deze achtweekse cursus. In plaats van toe te leven naar doelen die ver in de toekomst liggen, betekent Mindfulness met een milde aandacht aanwezig zijn bij wat nu is. Zonder iets anders te willen ervaren dan wat je nu ervaart. In een mindfulnesstraining leer je hoe je steeds weer de rust en helderheid in jezelf kunt opzoeken. Ook wanneer het leven je deze rust niet gunt, leer je zo goed mogelijk om te gaan met wat zich aandient. Als je meer in het moment bent, gaan gedachten, lichamelijke gewaarwordingen en gevoelens of emoties minder met je op de loop. Je ontwikkelt een grotere vrijheid om met gevoelens om te gaan zonder je er in te verliezen. De mindfulnesstraining is geschikt voor iedereen die anders om wil leren gaan met (werk)stress en weer meer in het NU wil gaan leven. Ook is de mindfulnesstraining geschikt als je lijdt onder gezondheidsklachten, de training biedt handvatten om hierin weer meer ruimte te maken voor jezelf.
Haha klinkt een beetje zweverig zo maar eigenlijk is het principe heel eenvouding: bewust leven en opmerken wat je doet zodat niet alles aan je voorbij vliegt. Je leert meer te genieten van de dingen in het leven, al is het maar een mooie bloem oid. En in mijn geval vind ik het belangrijk dat ik wat beter om leer gaan met mn rugpijn en dat een plekje kan geven en misschien wordt het wel minder omdat spanning ook een boosdoener is.
Nee niet op eigen initiatief, had een soort 'rugschool' in het ziekenhuis en ineens kwamen ze met dat voorstel, want eigenlijk konden ze daar niks meer voor me doen. Toen ben ik het zelf een beetje gaan uitzoeken op internet en heb ik met de revalidatie-arts besproken dat ik dit wel wilde proberen...zodoende dus!
Nou klinkt goed hoor! Ik kan me voorstellen dat het heeeeel vervelend is om altijd met pijn te leven en als je dan zo'n training gaat doen om daar beter mij om te kunnen gaan en meer te "leren" genieten dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Baat 't niet dan schaad 't vast en zeker ook niet. Wanneer gaat t beginnen?
ey meiden weer terug van weggeweest... leuke sollicitatie zeg...dat wil iedereen wel alleen je schiet er niks mee op..
Idd Mermaid! Ik sta altijd open voor allerlei dingen en heb dan ook al heel veel soorten therapie achter de 'rug' En nooit heb ik zoiets gehad van: niks helpt! Maar juist dat ik niet opgeef en gewoon doorga met dingen uitproberen Het begint in oktober...ik kon ook in juli maar omdat je dan zoveel dingetjes hebt (vakantie, kermis, vriend heeft vakantie) mis je misschien een deel en dat kan eigenlijk niet. Ben nu een boek erover aan het lezen dus ben straks goed voorbereid! (mooie banner! hopen dat deze het wel doet!)