@ ego: heerlijk gesport. Ben weer een stuk opgeknapt. Heb alleen enorme koppijn. Vanavond bij mijn schoonmoeder langs, dus heb niet veel tijd om hier te hangen. @ duiven en ratten; van die wilde ratten vind ik ieek! maar tamme ratjes zijn zo schattig. En om duiven nou vliegende ratten te noemen? Ze komen absurd veel voor in de steden, dat geef ik toe. En ik zit ook flink te vloeken als er weer een op mijn balkon of auto gescheten heeft. Maar als er een vlak voor mijn auto de straat oversteekt en ik kan remmen, dan rem ik.Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen. @ Alle pagina's lezen: ik ga daar toch maar mee stoppen, zit veel te veel op zp te lezen. Datis niet goed. Ik ben er te veel mee bezig. Dus ik meld me kijk waar het over gaat en ga meekletsen, maar daar houd het bij op!
verstandig hoor, Zethu. Als het niet zoveel is (3 a 4 pagina's) dan kan het nog wel maar anders...... Te is nooit goed en raar maar waar maar TE veel ZP is ook niet goed.
Ik heb strax tijdens het eten koken nog goed met mijn vriend gekletst en hij vond dat ik te geobsedeerd bezig was met zwanger worden. Mss heeft dit bij hem ook wel de crisis veroorzaakt Morgen zal ik na 3 uur ook niet meer hier zijn, want morgen hebben we al weer 4 jaar wat met elkaar, en dan wil ik er helemaal voor hem zijn!
Dat is toch het allerbelangrijkste, Zonder hem.... maar goed dat weet je natuurlijk zelf ook wel.. Geniet maar goed van elkaar...
Geesje: GEFELICITEERD!!! geniet er maar van! @zethu: neem lekker de tijd met je mannetje! @lynette: ik hoop dat het goed nieuws mag brengen de 18e!!
hee meiden, even iets raars, tot gisteren was ik best heftig ongie, 4 dagen lang, vandaag opeens helemaal niets meer... maar ik heb nog steeds wel buikpijn... echt raar, mn lijf is echt in de war denk ik...
hoi hoi alles meegelezen op me mob alleen niet mee getypt Ikke stom ik heb een klein testje gewaagd nou ben nu nog geen stap verder hahah of het is een schaduwlijntje of het is negatief . Je ziet niks maar soms toch ook wel weer Heeeeeel licht. Kan dr geen foto van maken zo licht dus morgen ochtend meer .
Ja het kan nog alle kanten op Officieel 2 dagen want de 15de is me NOD. Maarja teste voor me MK ook een dag voor NOD negatief dus het is nog afwachten wel 2 keer me eten niet binnen kunnen houden dus hoop snel op duidelijkheid anders moet ik WEER naar de HA.
kon toch ook aan spanningen liggen, zei je van de week toch....? Of was jij dat niet.... jawel dat was jij wel...
ja maar is niet vd spanning hoor heb gewoon een zwakke maag dacht voor me MK ook ik ben niet zwanger ik maagtableten gekregen terwijl de HA nog echt vroeg ben je niet zwanger ik nee . Aangezien ik zo vaak misselijk ben keek hij daar niet van op en kreeg ik pillen later bleek ik dus wel zwanger. Wil het nu gewoon daarom eerst echt zeker weten .
Zooooo is ik weer! Wazzup? Date met mannetje was lekker knus, hihi *wink wink* Dus ik ben weer ff bijgetankt, wahaha! Zit weer lekker met kopje thee en foliumzuurkoekjes op de bank! Mjammie!
Goed dat het is meegevallen heitje! Ben ik blij om! Naliey, balen van je tijd zeg, grrrr.. Mijn soll. Niks gehoord, heb om half 5 nog gebeld en ze gingen er achteraan maar niks gehoord meer, lekker dan. Morgen miss meer! Ik ga lekker tv kijken en hubbie helpen met auto poetsen! Dikke kus allemaal en slaap lekker alvast! xxx
oja, ik heb nog maar even een testje gedaan vandaag, de 2de lijn knalde eraf binnen 15 seconden. Vorige keer met mk 3 keer een lichte streep, had het toen aan moeten zien komen. Echt gigantisch dit keer, ben echt blij durf een beetje te genieten. Wat 2,5 euro al niet voor je kan doen!
@suekes: ja fijn he! toch weer even de bevestiging! heerlijk, ga lekker genieten! komt helemaal goed deze x!