Haha zeker een goed gemikt schot! En jij wat fijn van die mega-posi-test!!! Lekker hoor dat je nu wat ervan kan genieten!! *geeft jou een dikke knuffel!*
zozo het is weer aardig rustig met het geklep IK lig alweer op me bedje na me misselijk bui Heb ook al een hele dag flinke steken in me zij-en. Pff en me liteken doet me pijn Maarja test is nu nog nega iig hou het daar maar op.
spannend hoor melanina, ik hoop echt voor je dat je over een paar dagen alsnog posi mag testen!! ik zal voor je duimen *duimduimduimduimduimduimduim*
Thanks meiden, luv u!!! Ja Melanina, over 3 dagen superpositest voor jou en ook surf en heitje en bb10 en alle andere juli nod-ers!!!! De andere helft moet helemaal roze! Zo dat is eruit! Nou ben weg meiden! xxx Sue
Thanx Sue, ik hoop ook op veel roze!!!!!!!!!!! Ben ff de tafel afruimen, de macaroni troep staat er nog. Vandaag trouwens met vriendlief naar het ziekenhuis geweest. De chirurg vond dat het er mooi uitzag. Dus nu zijn wij ook tevreden. Maar meneer verveelt zich (wat ik kan begrijpen na 5 weken thuis op de bank) en nu gaan ze een automaat voor hem regelen zodat hij toch naar zijn werk kan. Poeh aan de ene kant vind ik het veel te vroeg, aan de andere kant ben ik blij als hij zich niet verveeld (en dat ik ook ff alleen thuis kan zijn)
Ik ben alleen maar moe, maar dat kan nog de nasleep zijn van een kinderkamp draaien. Oja en een opgeblazen buik.
Heitje waar hang je uit meisje???? Je bent zoveel hier dat ik me niet kan voorstellen dat jij nog iets bij te lezen hebt? hihi
Ik ben er weer vantussen, mss kom ik straks nog wel ff spieken. Nu eerst vriendlief proberen te versieren! Doei!!!!!!!
Hey meiden, hoe is het hier. Heb me geprobeerd beetje afzijdig te houden. Maar kon het niet laten toch even te komen kijken. Alle zwangere gefeliciteerd en alle ongis balen meiden. Toch wel veel ongis al deze maand, daar moet odig wat meer roze bij gaan komen. Vinden jullie ook niet
Hallo dames, Ben toch maar naar de sportschool geweest. Heb wel meegedaan, maar op een lager tepo. Zelfs even gestopt omdat mijn voeten weer erg begonnen te branden. Ik hoop dat de blaren snel zijn ingedroogd want dan kan ik weer gewoon lopen. Ik ga zo lekker op bed liggen en lekker op tijd slapen. Manlief heeft last van zijn heup dus dat wordt niet klussen haha. Ach, ben toch te moe nu ervoor. Fijne avond verder en tot gauw weer. Groetjes Pearl29
hee tante: mn vriendje moet gewoon werken jammer genoeg, maar we willen vanaaf uit eten gaan als de kleine niet te moe is...
Owjaa het mooiste ben ik nog vergeten te vertellen.. Na al het beestje gedoe op me arm tijdens het bloedprikken, maakte na de tijd op de parkeerplaats nog een klapper tegen een verkeerspaal aan whaha.. De hele autoschudde en klapte aan alle kanten... Oeps kwam er heel zachtjes uit.. maar de schade valt mee. Gelukkig waren we al op zoek naar een nieuwe auto.
Ahw dat is best wel jammer.. Oww maar dat is ook gezellig, dus als ik lig te slapen dan zijn jullie uit eten.. Goh vlieg meteen heen ... Lijk me wel mooi daar trouwens .