Helaas krijg ik dat niet voor elkaar. Ben nogal lichtgetint aangelegd. Dat ik verder redelijk bruin ben geworden komt doordat ik dit jaar veel de mogelijkheid had om geregeld in de zon/schaduw te gaan zitten. Nu ik weer werk zal dat heeeel anders worden.
ik test als ik morgen blijk een ei gehad te hebben de 27e . Omdat me zus dan jarig is en zij een geweldig kadoo verdient.
timon: jij ook succes hoop dat aug je maaand is!!!! --------------- zelf heb ik nog niet heel veel zon gezien... komt de komende weken hopelijk wel
dat zou een super cadeau zijn!!! maar ga je het dan direct zeggen? bik hoop het dit keer voor me te houden (vorige keer gedaan tot 14 weken.... toen kwam ik met een buikje teriug van een lange vakantie) voor die tijd wel ouders en zussen hoor ik denk dat ik vorige week zo me ei gveoeld heb... weet dus niet of mijn cyclus wel 28 dgn is.. misschien langer was 17 juni ongesteld... iemand een idee??
Over 2 weken heb ik 2 weken vakantie. Hopelijk hebben we dan mooi weer en kan ik verder bijkleuren. Morgen ben ik vrij en het zal zonnig worden, dus ga ik genieten!
Ja ik zeg het meteen abrupt meteen helemaal snel!! haha.. Dit omdat toch iedereen weet dat we bezig zijn omdat we al een tijdje in de MMM zitten. een operatie hebben gehad en gewoon elk moment zwanger kunnen raken (als me lichaam een ei maakt tenminste) .. Ik hou het niet voor me daar ben ik dan veel te blij voor.
Wij mogen deze week weer, maar dan wel om de dag. Anders krijg ik mijn man echt niet meer mee naar bed, hoor.
kan ik helemaal inkomen... wij heben begin aug een festival van een paar dgn.. valt ze dan vast wel op als ik zwanger zou zijn en niks drink
Hey meiden, hoest hier? @geesje: GEFELICITEERD! Eindelijk weer wat roze erbij deze maand! @Ego: Heb nu weer steken in eierstok, maar ineens aan de andere kant? Hoop niet dat mijn eitje te ver door is gezweefd... "Hee!" *Leeuwtje praat tegen buik* "Je moet naar de baarmoeder joh! Probeer om te draaien!"
Er was een niewsbericht over dat elke dag sex leidt tot meer vruchtbaarheid, in tegenstelling tot de eerdere berichten dat 1x per 2 dagen beter zou zijn....Wij doen het gewoon als wij zin hebben!
@wendy: Zou kunnen, mijn man en ik zijn gisteravond weer aan het oefenen geweest... Maar dat zou betekenen dat er 5 dagen tussen de eisprongen zitten? Dat lijkt me sterk!
Hey Leeuw! Talk to the ..egg! HIhi misschien heeft ie teveel energie, of nog geen zin om zich te nestelen