hoi meiden ik deed bijna een jaar geleden hier ook mee maar door eigenlijk er te veel mee bezig te zijn gestopt daarna miskraam gehad wat 4 maanden herstel nodig had en nu heb ik me eerste NOD weer 15 juli jippie\ Hopelijk komt er ook een ei deze maand
@Melanina: Hee meis, gezellig dat je erbij komt. Wat erg dat je een mk gehad hebt? Was je al ver? Hoop dat je inmiddels helemaal bent hersteld en snel op roze mag. Zet je jezelf op de lijst of wil je dat ik het doe?
Hoi hoi ikw as heel pril wist het eigenlijk neit eens maar door omstandigheden een test gedaan maar vloeide al 2,5 week en toch posi teriwijl 1 dag voor NOD nega en daarna ongie (dacht ik) Tja en daarna was het ff bikkelen 2 operaties en bijkomen van alles . Wil jij mij erbij zetten want als ik ga lopen klooien dan weet ik zeker dat ik het forum op zijn kop zet kunnen we weer verhuizen hahaah
zo lekker hoor geniet ervan Wij gaan pas in sept miss zit er dan al een rijstekorrel in me buikje hahaha Gaan we stiekem met 3
toe maar nee heerlijk toch Ik ben neit zo vd vakantie dus spaar wat op tot ik zwanger ben haha kan ik lekker lang vd kleine genieten
hallo ben weer thuis en wat een warme dag, pff zag ik chicken en suus voorbij komen tjonge wat gaat het snel bij hun. maar snel eens wat foto's bekijken als die in hun hun profiel staan. nana ik bind me aan jou vast hoor ik wil ook uit de smart en op de roze wolk
NOD JULI Bekijk bijlage 1380 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky & Zethu 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance 15: Chelleke & Melanina 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: Dolphin 24: Pearl29 25: meisje89 26: 27: 28: 29: 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Vrouwtjexxx Testmarathon: * 58 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen @ Melanina: Je staat erbij veel succes!
Hihihi, is goed hoor. We gaan er gewoon allemaal uit en lekker met een (virgin) cocktailtje in ons hand door naar de mama's!
@ nana: de belangrijkste onderzoeken heb ik al gehad. Wat ik nog wel ga krijgen is een hsg, en ze gaan mijn cyclus volgen met clomid. Dus als ik van de provera ongi ben geworden dan zal ik op CD3 clomid mogen slikken. @ suuskebab: Nu we eindelijk (na 4 maanden wachten) geholpen gaan worden heb ik ook een goed gevoel erover dat we succes hebben @ guusjed: 4 jaar? Dat is lang, krijg je hulp? @ melanina: welkom terug dan hier. Ik hoop dat je snel op roze mag. @ rapoenzel: ja lekker weer he. Hoe is het met jou? Lang niet meer gesproken! @ ricmar: welkom thuis. @ vakantie: voor mij niet dit jaar doordat ik zonder werk ben komen te zitten, voorlopig zit ik nog thuis ivm burnout. Zal eerst een training van 8 weken moeten volgen voor ik weer terug moet naar UWV. Wel gaan we mss een weekendje weg. Daarbij zijn we nu de woonkamer aan het opknappen.
Hee meiden, Even snel... moet nog koken... Hele dag gewerkt vandaag, ben gesloopt... het klussen gister is toch nog gelukt hihi, dus mooi op tijd, denk dat ik gistermiddag of vandaag mn ei heb gehad (bmm open, slijmies, steekjes linksonder), spannend, hopelijk is het raak (en blijft het zitten...) nou ga koken, hopelijk is het allemaal goed met jullie!! tot morgen!
He Dames, Hier alles goed ga even een stukje bijlezen niet alles want jullie kletsen te veel. Heb ik nog iets gemist vanaf gister avond?
@ susan: geen idee, heb me vandaag weer gemeld sinds ik in mrt besloten had het NOD voorlopig achter me te houden ivm de MMM