ik kom even slaapwel zeggen. Heb niet kunnen lezen vandaag, ben heel de dag bezig geweest meet heel veel geld uit te geven aan een nieuwe bril De ongi is nog niet doorgebroken. Maar als sinds vrijdag bruinverlies, normaalgezien drie dagen later ongi en nu nog niks. Ik begrijp het deze maand absoluut niet meer!
@Arka: *Duimerdeduim!* Anders morgen maar weer een testje wagen...? @mariska: Sterkte met je vent overtuigen, *KNUFFEL*
das raar, misschien is het toch alleen maar opschonen van je baarmoeder, dat gebeurt ook weleens zeggen ze. Dan is alles mooi schoon voor de groei van een beebje
opschonen van je baarmoeder? Terwijl je zwanger bent, nee toch??? Ik test ten vroegste donderdag. Maar dat kan echt niet, echt niet!
Ja oud bloed wordt dan afgestoten of zoiets. Is niks om je druk om te maken, heeft geen gevolgen voor je beebje dan.
och en dat bruinverlies Dat is eigenlijk heel weinig. Alleen gisteren was het te zien.. hoe moet ik dat nu uitleggen zonder jullie te overvallen met details ?
Joehoee Aaaaangel! Waar blijjjjff je! Ben nu maar je foto's aan het bekijken op hyves, wat heb je toch mooie meiden zeg!
Bedankt voor jullie medeleven lieve schatten Ik hou jullie op de hoogte. Morgen moet ik de hele dag werken en zal ik niet kunnen volgen, maar morgenavond kom ik verslag uitbrengen én alle roze naampjes bewonderen