hihi wel details (jullie hebben erom gevraagd) normaalgezien is het altijd drie dagen voor ongi: - bruin slijmen op toiletpapier wordt elke dag wat meer Voorbije dagen was het: vrijdag: beetje bruinslijm (deze keer al in de ochtend, normaalgezien altijd s avonds) op toiletpapier zaterdag: idem (een keer wat meer) zondag: meer, zelfs in de onderbroek (o jee sorry voor details!!!) maandag: minder dan zondag Ik verwacht gewoonweg morgen ongi op te staan. Mijn lijf is goed met mij aan het sollen deze maand!
Leeuw: thanks voor de stokjes! Hihi nog ff en ze gaan wel doormidden breken hoor, haha! Chelle: nope ik zit niet op koffieteuten..maar we hadden elkaar op hyve uitgenodigd, zodoende...
lieve schatten ik ga jullie verlaten, slaap lekker! Groetjes aan angel! Bedankt voor de dansjes! Keep on dacing zou ik zo zeggen! xxxxxxxxxxxxxxx
Arka de voetjes zijn hier nog steeds van de vloer hoor! (door het dansen ja!) En daarnaast duimen we ook nog eens ontzettend mega hard voor je!! Slaap lekker!
Misschien zitten die op pagina 2...dan hebben ze nog een heel eind te gaan voor ze jou gezwaai zien, muhuahahaha!
Hmmm, ik moet eigenlijk naar bed gaan, morgen gaat om 06.00 uur de wekker weer en ik moet nog even douchen, maar ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin.
ff ego: Ben blij dat ik alweer in de enkele cijfers zit qua wachtdagen. Pfff, is het al volgende week donderdag?
Hm 6 uur? Dan zou ik lekker naar boven gaan meis...anders ben je morgen weer zo moe! Dus hupseflups, tandjes poetsen en lekker naast mannetje gaan liggen! (de lucifers houden het niet meer Leeuw...geeeuw!)