Zo dus komen goed ik kon niet slapen vouw pc van hubbie gejat en op de bank geplft. Ga maar weer eens een poging tot slapen doen.. Dit is al de derde nacht dat het zo bar slecht is bah bah bah. Trussels
ja moet ook maar lukt niet, Ja goed buiten dat er tot 5x toe vlak voor de naald er in ging een beest op me arm vloog waardoor het hele zooitje weer ontsmet moest worden.. daarna nog ff een paal geramd met de auto oopsie..
oja dat van je auto heb ik gelezen, dat was ook zo... en dat beest hihi, dan blijf je bezig! maar gelukkig niet 5x hoeven te prikken... ben benieuwd morgen naar de uitslag, hoe laat krijg je die? neem lekker een beker warme melk met honing, mssn kan je daarna lekker slapen??
joh ik ben compleet leeg, we zouden boodschappen doen maar hadden beide een baaldag dus hebben we kantenklare pizza*GaDVER) gehaald.. Moet morgen echt nodg weer wat in huis halen heb zelfs geen brood beleg meer zag ik net whaha.. KOmt omdat we normaal nju 7 weken op vakantie gaan en nu dus niet hahaha.. Of te wel morgen boodschappen doen, en owja de koelkast is uit (ontdooien) dus echt leeg hier haha.. Uhm neee joh ik duik dr dalijk gewoon weer in denk ik..
ok spannend, ben benieuwd... nou hup je bedje in, anders ben je morgen zo moe joh! lekker slapen, lekker dromen!
@Tante: Ja, echt! Ahold doet best veel hier Spannend, morgen (dus eigenlijk vandaag?) de uitslag. Alleen jammer van dat paaltje, idd
Kant-en-klare pizza's blief ik ook niet, blèh! Verse van de pizzeria daarentegen... Hmmm, krijg honger! Gelukkig bijna lunchtijd
haha ja die zijn wel lekker, ja eigenlijk vandaag de uitslag lol.. zal vast een waarde wezen van 1.7 ofzo. verwacht er niks van (progestron) kan het altijd mee vallen (al denk ik dat niet).. Goed me vent komt beneden om tevrage waneer ik weer kom dus zal maar eens op bedje duiken.. Lekker eten dames en als ik wakker ben slapen jullie denk ik .. Tot morgen(vanavond) Knuffel
goedemorgen allemaal vanmorgen test 2 gedaan nou die blijft wel wit dus wacht echt tot vrijdag nu al denk ik dat de duivels wel gaan komen hoor.
@melanina: Balen, maar je hebt voor je NOD getest. Over een paar dagen nog eens proberen, en blijf die duivels wegdenken!