Hey Goedemorgen, Wil eigenlijk niet klagen maar zie het niet meer zo positief zitten.. heb vage buikpijn Hoe gaat het met jou???
eigenlijk wel goed, heb eigenlijk geen kwaaltjes en dat is dan wel weer vreemd. Vond het avondeten gister niet te pruimen (terwijl het niets anders was als normaal) heb geen rugpijn, geen pukkeltjes (heb er normaal wel 1 of 2 in mijn gezicht), wel af en toe krampen in mijn onderbuik maar die heb ik normaal nooit (ben echt iemand van de rugkrampen en dus waarschijnlijk later ook rugweeen) Maar ben nog niet extreem moe, moet wel wat vaker plassen maar dat mag nog niet echt naam hebben. Ben wel heel emo en kan raar reageren maar ja dat kan ook bij beide.... duzzz ik weet het niet en wacht rustig af (gelukkig heeft Leeuwtje mij gister met touw en padvindersknopen vastgezet zodat ik wel rustig moet blijven zittten)
@Angel: Na die steekjes niets meer gehad. Geen kwaaltjes verder afgezien van mijn oergevoel Mooie temp trouwens, vast een innestelingsdip geweest gister! Woohoo, Maart here we come! @Done: Jemig, je zou die &*#ˆ%ˆ@ˆ*ˆ$* HA toch! Misschien eens bij een andere langsgaan voor een second opinion? @bink: Je bent sterk, je gaat niet testen... *herhaal dit tig keer* @mermaid: Mooie banner meis @Sass: Geduld, misschien wordt je helemaal niet ongi de komende maanden @Chelle: Ik zei toch dat je die knopen niet los zou krijgen
nou ik moet er helaas als weer vandoor. ff snel een hapje eten en dan met vrienlief naar de notaris. (we wonen al een jaar samen maar hebben nog geen samenlevingscontract, die wordt vandaag officieel getekend, is ook wel nodig als je samen een huis bezt)
poeh wordt hier echt een beetje suf achter m'n lappie. zit op hyves.. maar kan daar niet in m'n mailnbox komen!! vreemd..
Oja die van ons ook.. hoe hij door al die verplichte stukken ging.. en z'n 'kantoor' net een huiskamer! maar dat maakt de tekst niet spannender..
@Chicken: Hai kippie, strooien maar! Ik sta klaar met mijn vangnet 't Is nog geen bijster roze maand hier... Hoe voel je je verder?