@ moosje: ik duim voor je mee hoor. En ik ken het wel dat als je een bepaald punt bereikt hebt dat je er dan zoveel aan denkt.
Ja vooral na je ei zo vlak voor je NOD denk je van alles te voelen en dan valt het toch weer tegen als je weer ongi word. Er komt vast een dag dat onze ongi niet komt en we ook door gaan naar de mamma's lijst
En ik duim voor jou dat de provera aanslaat en je snel zwanger mag zijn, dat mag ook wel na alle moeite om af te vallen.
Wij maken er allemaal een mooie vakantie baby van. Lekker ontspannen op vakantie en daar in alle rust een kindje maken En dan zwanger terug komen
Ik hoop dat het kindje al gemaakt is, hihi ik ga pas eind juli op vakantie. das alweer een ronde verder voor mij.
NOD JULI Bekijk bijlage 1400 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky & Zethu 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance 15: Chelleke & Melanina& Wendysunny 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: Dolphin 24: Pearl29 25: meisje89 26: 27: Krokodieltje 28: 29: 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Vrouwtjexxx Testmarathon: * 60 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen Ik kom gezellig hierbij, heb mezelf op de lijst gezet. Ronde 5 gaat onze ronde worden, ik voel het . Alleen het plaatje uploaden gaat niet....
Dat zou wel heel ideaal en gemakkelijk zijn als het zo kon gaan Juli is voor mij ook al weer een maand verder deze maand zou het ook nog kunnen maar denk het niet ivm "pauze" en pas zondag weer begonnen en maandag ei gehad volgens banner
Ja dat is ook wel zo ach we wachten af. Had vanmiddag wel een steek van schaambeen tot navel omhoog. Heel even maar, kreeg er wel een misselijk gevoel bij. Heb ik nog niet eerder gehad. Dus dat zou ook mijn ei geweest kunnen zijn. Vanavond dus weer klussen. Je weet maar nooit. Zou wel mooi zijn als we konden zien wat daarbinnen aan het gebeuren was dan waren we allemaal veel sneller zwanger
Ja iemand had het over een schermpje van buiten wat aangeeft wanneer je ei springt en als dat is gebeurd of je zwanger bent of niet. En die misselijkheid had ik vanochtend ook even bedenk ik me nu.
Ja kreeg een steek van onder naar boven naar mijn navel en gelijk een soort van misselijk gevoel was ook heel snel weer over maar wel raar. Ach voor het goede doel willen we allemaal wel misselijk zijn toch.
daar hebben we als dames van het pco-clubje al vaker over gehad dat het erg handig zou zijn als je een luikje in je buik had om te zien hoe het er voor stond.
Ja dan heb je die wachtdagen tussen je ei en NOD ook niet. Dan weet je meteen hoe het ervoor staat. Maar ja dat wachten houd het ook wel leuk. Behalve natuurlijk als je al maanden bezig bent. Auw een steek in mijn rechter lies. Vorige twee rondes steeds links dus denk dat mijn ei idd al geweest is nu rechts weer pijn gaat doen
Ben nog niet echt bekend met de wachtdagen. Nou ja, wachtdagen tot ik eindelijk weer ongi wordt wel. Maar wist iedere keer (op januari na dan) dat ik niet zwanger was
Ben je in januari zwanger geweest dan of dat niet? Ik heb 1 keer gedacht dat het raak was de vorige ronde. We hadden de hele maand om de dag geklusd maar toch gewoon ongi geworden geheel onverwachts 3 dagen eerder als de maand ervoor. Dat was wel even balen maar ja
@ Susan, Dat heb ik ook gehad de vorige ronde. Om de dag geklust maar zonder resultaat helaas. Deze maand met ovutesten en op die dag en de dag erna geklust. Ben benieuwd of dit wel werkt.