hey kletsers!! mn zoontje ligt lekker te slapen. De was hangt buiten.. Ga zo nog even schoonmaken, maar eerst ff hier kletsen!!
Dat huis,geld en relatie zat wel goed , maar het blijft een verrassig als je aan de pil bent ga je er niet van uit dat je ineens zwanger bent En dat terwijl ik hem altijd correct en op tijd heb gebruikt. Daarom was ik na Fay ook overgestapt op een spiraal,ik vertrouwde de pil niet meer. Mijn man heeft echt superzwemmers hihi!
@heitje: Als het goed is merk je van de samensmelting geen ene hoela. Hopelijk is je lijf zich gewoon voor aan bereiden voor de aankomst van je bevruchte ei!
de witte afscheiding heb ik altijd een week voor NOD, vorige maand ook veel last van gehad maar werd gewoon ongesteld.. toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik ook veel last gehad van witte afscheiding... het maakt voor mij dus geen verschil of ik zwanger ben of niet.. nu trouwens nog geen last van afscheiding, zal over een paar dagen wel beginnen.
@Timiris: Als je op een te lichte pil zit voor jouw lijf, werkt hij dus niet helemaal goed. Is het zw percentage voor pilslikkende vrouwen niet iets van 2%?
Leeuwtje idd blij dat hij het kwijt is, maar had gisteren aan zijn buikje gevoeld en dat voelde niet hard (normaal wel als hij moeite moet doen) anders had ik de thermometer met een beetje olie eraan erin gestop meestal helpt dat wel 9tip van kraamhulp). Heb zelf dus ook last van die afscheiding, flink zwaar hoofd (maar kan natuurlijk ook aan de korte nacht liggen), soms wat steekjes in onderbuik en een doof gevoel in mijn bovenbenen......verder niks Ik wil kwaaltjes!!!!!!
@kiss: Erg is dat he? Zoveel zw klachten zijn ook ongi klachten... Krampen, afscheiding, stemmingswisselingen. Moe word je ervan!
@kiss: Vreetbuien heb ik geen last van tijdens mijn ongi Het enige wat ik dan wil is een goede borrel, dat helpt tegen de krampen (die ene keer in de maand...)