Wij hebben toen trrouwens ook aan iedereen verteld dat wij in blijde verwachtig waren van een zoon!! Ik vond het niet nodig om het dan nog geheim te houden! was juist zo trots op de kleertjes en het kamertje!
Kiss wij hebben het toen ook aan de ouders, mijn zus en mijn vriendin verteld en ik natuurlijk aan de groep waarmee ik destijds hier zat Volgens mij heb ik de namen toen ook al eruit gegooid maar dat weet ik niet meer. Volgen smij wel omdat ik zo bang was dat nog iemand de naam had en ging denken dat ik hem had gepikt hahaha. Zwangerschapshormonen zijn grappig!!!
Iedereen mag PB-en hoor Zoveel werk is het niet. Voel je vooral niet ongemakkelijk. Namen hebben wij ook al, sterker nog,ik heb de naamslingers al bijna af!
hahaha de naamslingers al af? Ok dan hoop dat je ze snel mag grbuiken!! Tnx voor je pendel meis dames ik moet weer naa school rennen, weet niet of het me nog lukt voor vanavond te komen, moet dadelijk echt verder met de was en zus en haar vriend komen vanmiddag ook weer gezellig op visite. Misschien dat ik tijdens de boterham nog ff kom spieken Toedels!! Knuffel!
Het ergste van die naamslingers is,dat ik er altijd 1 weg kan gooien,tenminste,als ik geen meerling krijg Maargoed,ik hou van handwerken en crea doen,en ik vind het leuk om al zoveel met een toekomstige beeb bezig te zijn,juist omdat we er de eerste keer niet de kans voor kregen,maar zo in het diepe werden gegooit.Daarom wil ik nu alles tot in de puntjes bewust meemaken Dag Angel!
Eigenlijk ook wel grappig.. maar ik wil geen enge dingen horen hoor.. wat wil je dan weten? voor / achternaam en geboorte datum toch??
Sass: ik durfde eerst ook niet een pendel aan te vragen hoor, hihi! Maar nu ik er een paar heb, vind ik het hartstikke leuk!
@ leeuwtje welterusten, @ Angel, vast wel tot straks, jij kunt ons toch niet weerstaan @ timiris, ik heb je ook een PB gestuurd, hoop dat je ook voor mij wilt pendelen. @ hier, naar notaris geweest, wat een stoffige boel is dat toch maar gelukkig met klein half uurtje al weer buiten, handtekening gezet en nu is officieel alles van ons beiden hihihi Daarna hebben we maar meteen de hele woonkamer op de kop gezet want we moeten schilderen helaas. We hebben in de winter een heel vervelend olielampje gehad die heel erg kwalmde. Dit had ik eerst niet zo in de gaten tot dat ik een paar weken erna de ramen ging zemen en het water pikzwart van het glas en kozijn afkwam. Toen verder gaan kijken en toen bleek overal (in de woonkamer en open keuken) een roetlaag op te zitten. Het meeste kregen we zo wel schoon maar plafond en muren moeten toch opnieuw schilderen bleh bleh Maar goed mannie begint vandaag met plafond en morgen doen we samen de muren en dan is alles ook weer fris.
@ timiris, bedankt voor je pendel!! Het is ook nog eens een hele leuke uitkomst, zie onderschrift!! hoop het zooo!! Heb je vaak gelijk met pendelen?
Als het goed is heb ik iedereen die ge PB-t heeft antwoord gegeven Nu ga ik even boodschappen doen. *zwaait*
@Chelle25, Toch wel een fijn gevoel he.. even op toosten hihi pff dat is een werk zeg.. alles moet dan aan de kant.. tja enige voordeel dat alles straks schoon is
hihih wilde net brood en zo pakken maar de hele keuken is ook afgeplakt met plastic. Was een hele onderneming voor 2 bordjes en een mes..
Bij mezelf had ik gelijk wat betreft mijn dochter. Verder pendel ik thuis alleen op mijn paarden haha,en daar heb ik 9 van de tien keer wel gelijk. Moet wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik echt pendel voor wildvreemden Maar het is altijd geinig!