@ Chelle Dank je @Timiris zo is het bij mij begonnen vroeg me eerst af waarom me borsten pijn deden paar toen kwamen de puistjes me vriend had zoiets van wat heb jij veel uitslag in je gezicht en zondag had ik bloedverlies en nu die jeuk dus ik Duim heeeel hard voor je mee dat je nog meer symptomen krijgt. Groetjes
het grappige is dat mij borsten veel minder pijn doen. wel de zijkanten maar niet de (.)(.) waar ik normaal niet aan moet komen..
Symptomen genoeg hier! Ben zo misselijk,al dagen! En dan te bedenken dat ik bij mijn dochter van het begin tot het einde misselijk ben geweest. Verder had ik gister een soort ongikrampjes -innesteling?- en vandaag een opgeblazen gevoel. Een pukkelig voorhoofd heb ik ook,maar dat kan ook komen omdat ik al jaren anticonceptie heb gebruikt en het daarmee misschien onderdrukt was. En buiten dat alles,heb ik gewoon een zwanger gevoel...
@mermaid Dank je @Chelle bij mij doet vooral de onderkant pijn en als ik op de borst zachtjes druk ook bij de tepel.
nou dat zwanger gevoel had ik de vorige keer, NOT, duzz daar geloof ik zelf niet meer zo in. Het ontbreken van de kwaaltjes van afgelopen keren maken me aan het twijfelen
@Chelle bij me eerste zwangerschap had ik de hele zwangerschap NIET 1 Kwaaltje dus vind het wel leuk dat ik nu mss wel wat voel. Bij me eerste zwangerschap wist ik ook pas met 7 wkn dat ik zwanger was.
dit wordt pas mijn 1e zwangerschap dus heb geen vergelijkingsmateriaal... Weet wel dat alles wat ik elke keer dacht te voelen me mooi voor de gek gehouden heeft. En nu....
we lijken allemaal hetzelfde te voelen! wordt een spannende en misschien wel overvolle roze maand! Duimen draaien maar
Bij me eerste zwangerschap wist ik ik helemaal niks over ovuleren en ovulatie testen enzo en hadden we de instelling van we zien wel (toen was ik 21 jaar) en nu (bijna 30 nog 14 dgn) ben ik er veel veel meer mee bezig en nu lukt het niet zo snel bij me zoon na 1 mnd meteen raak nu de eerste keer na 8 mnd en nu weer na 6 mnd dus vind dat het wel mag
dju ik heb sensitests besteld voor de volgende ronde. en dacht even: als ze vandaag zijn toegekomen gooi ik er vanavond een testje tegenaan. Maar zal wachten tot donderdag. Alhoewel ik denkt dat het dan niet meer nodig zal zijn. Veel zwangere symptoompjes hier! Moet hé! nog veel te weinig roze deze maand!
we lijken wel wat op elkaar bij zoon ook 8 mnd misselijk helaas.. ik wil nu wel voor het weekend teste, want als ik dan zwanger ben kan ik de huisarts bellen voor emsafene tegen de misselijkheid.... heb de hele middag geslapen... ben zoooo moe... meer die dit herkennen (was de vorige zw schap ook)
Ik ga even het aanrecht vrijruimen en dan eten koken. Tot vanavond dames,ik vind jullie echt zoooo gezellig *schiet vol* Tot strakkiesh!
ben ik weer! voor diegene die nog vroegen naar het duivensoepje: het heeft heerlijk gesmaakt! iedereen heeft hem gegeten, ze vonden het trouwens helemaal niet gek! net de hele afwas van de lunch weggewerkt, er leek wel een bom ontploft in de keuken. @geslacht willen weten: ik zeg nu keihard ik wil het niet weten, maar weet van mezelf dat ik te nieuwsgierig ben! ben benieuwd hoelang ik het dan vol zal houden. @namen: wij hebben al 2 namen, 1 voor een jongen en 1 voor een meisje, die voor het meisje kan ook voor een jongen!