NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo ik ben lekker alweer thuis van mijn werk. Geen file gehad, dus ik kon gewoon doorrijden. Normaal als ik thuis ben doe ik nog wel wat nuttifs (wasje opvouwen, stofzuigen, vaatwasser uitruimen, zoiets), maar heb ik nu echt geen zin in. En ik hoef ook niet te koken, want we eten patat. Ik ga me morgen wel weer nuttig maken ;).

2. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

hallo,

Ben nieuw hier...kan ik ook aansluiten? Mijn NOD was afgelopen vrijdag...maar nog geen ongesteldheid , helaas ook negatieve testen...
    Begrijp t ook niet....is niet mn eerste cyclus na de pil en nog nooit zo lang "overtijd" erg frusti maar goed dus nog steeds mijn NOD in Juli

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ geslacht weten: Aan de ene kant lijkt het me heel leuk als t 9 maanden een verrassing blijft,. maar aan de andere kant....ik ben zo nieuwsgierig weet niet of ik t zo lang af kan wachten.

@ namen: Wij hebben al de namen voor zowel een jongen als een meisje, haha.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Zon: Natuurlijk mag je je hier aansluiten. Welkom! T is hier heel gezellig, maar soms wordt er zo veel gekletst dat t amper bij te houden is, haha.

EDIT: vreemd idd dat je nu ineens zo'n lange cyclus hebt.

5. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    welkom zon79,
    dat is inderdaad wel frustrerend dat je ongi wegblijft, en negatesten hebt. wanneer wil je weer gaan testen?

6. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    ik heb voor vanavond chipolata worstjes, daarbij koken we wat pasta, en maak ik een tomaten-komkommersalade.
    al moet ik zeggen dat ik nu ook erge zin heb in mc donalds!!!!

even vriendje lief aankijken.....

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Chipolata worstjes???? Wat zijn dat?? Ik ken wel chipolatavulling voor een taart.

8. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    ik weet ook niet waarom ze die worstjes die naam geven, zijn gewoon mimi-saucijsjes

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, haha, saucijsjes ken ik wel. Waarom noemen ze het niet gewoon mini-sausijsjes, is toch veel makkelijker? ;)

Ik kom nu bij Zon79 vast lekker geloofwaardig over met me "er wordt hier zoveel gekletst dat je het soms amper bij kan houden." Net nu is t hartstikke rustig, hihi.

10. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    vriendje is best streng! hij vind dat we gewoon moeten koken...

11. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    iedereen is aan het koken of staat in de file volgens mij

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou da's idd een streng vriendje. Als ik mijn man voorstel om patat (of pizza, chinees, mcDonalds) te eten zegt ie altijd ja.

13. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    die van mij zit nu voor de tour, ik denk dat het eerder is dat hij geen zin heeft om nog weg te gaan..... normaal zegt hij ook wel 'ja'.

och ja, dan maar gezond vandaag!

14. Koekjeerbij

haha gaat idd redelijk snel...dacht ff...worstjes waar hebben ze t over? haha

ik heb vandaag de 3de test gedaan....had die nog thuis....eigenlijk zou ik pas as zaterdag weer testen.....word duur grapje anders he.
    Maar ja zal wel "opeens" en lange cyclus zijn. Had ik voor ik aan de pil ging ook...erg onregelmatig ook maar dat is zeer lang geleden en had net hoop dat mijn cyclus enzo nu regelmatiger en korter waren...

15. yootje

yootje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    4,864
    0
    36
    Female
    belgië
    nou Zon, we duimen gewoon voor je dat je zwanger bent duim*duim*duim*duim*duim*duim

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Zon: Trust me.....nu is het echt hartstikke rustig. Er staat je nog wat te wachten als we goed op gang zijn met kletsen en je vindt nu al dat t snel gaat, hihi :D. Zijn jullie trouwens bezig voor een eerste kindje? Of hebben jullie al wat rondlopen?

17. Koekjeerbij

ok ik houd mijn hart vast....ga ik t wel kunnen bijhouden straks haha

we zijn voor ons 1ste kindje bezig

18. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik heb ergens gelezen dat je niet altijd meteen een posi test hoeft te hebben.
    Bij mijn dochter heb ik zelf 3 keer nega getest, ik teste pas posi bij een bloedtest van de huisarts.
    Er is hoop.... ik duim ook voor je!

*en nu heel hard naar mijn eten rennen het kookt bijna over*

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Spannend hoor voor de eerste. Wij zijn ook voor een eerste bezig.

Maak je geen zorgen hoor, geeft niets als je t niet allemaal bij kunt houden. Ik werk overdag, dus kan t ook niet altijd bijhouden, maar t is even goed hartstikke gezellig. Bovendien leven we allemaal heel erg met elkaar mee en dat is al hartstikke fijn. Je kunt hier dus altijd je ei kwijt als je wilt (niet letterlijk natuurlijk hè, want je echt ei heb je zelf heel hard nodig ;)).

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn man belde dat ie eraan komt met de patat, dus ik ga even borden enzo pakken en dan heerlijk van mijn patatjes genieten.

Toedels en tot later!!

Share This Page