heb gisteren en eergisteren geklust. gisteren was mijn ei. envanavond weer als mijn mannetje niet te moe is
goeiemorgen! hoe is het met iedereen? @een aantal hun ei (bijna) gemist... Kris ik duim voor je dat je ei nog blijft zitten, en dan moet je je mannetje meteen maar zover krijgen om te klussen, mssn is het dan nog net op tijd... @sweetcandie: het kan hoor dat je ei er weer aankomt! die van mij is ook zeker geweest van de week, op dag 18 (iets later dan bij jou, maar bij een normale cyclus komt ie ook vaak rond dag 16 ofzo, dus ik hoop dat het bij jou een mooi eitje is, lekker aan de klus dus! @de rest weet ik niet meer echt... oja tante, mooi idee hoor, de namen op je rug! ik zelf zou het niet durven hihi hier: moet nog zoveel doen voor mn werk (morgen laatste dag) en heb 6 besprekingen met ouders over hun kinderen. Bij elke bespreking hoort een verslag, en ik heb er nu nog maar 1... hmm ga dus maar even aan de slag, de kleine ligt er net in, met een beetje geluk heb ik dan anderhalf uur om even te stomen... Tot later!
Hallo allemaal, Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Helaas hebben de duivels zich hier vandaag aangediend en ga ik door naar ronde 6. Mijn NOD is 25 juli uitgaande van een cyclus van 30 dagen. Maar ik vraag me af of dit wel klopt. Ik heb een cyclus varierend van 36 tot 29 dagen. Groetjes Maible
Hoi meiden! @Miranda & Loutjelou: wat jammer dat het voor jullie allebei een loze ronde is . Ik hoop dan maar voor jullie dat de duivels heeeeel snel komen en jullie in juli gewoon nog een NOD hebben (en dat het dan raak is natuurlijk)! @Kris: hoe staat het met je eitje meis? Denk je dat ie afgelopen nacht is geprongen of is er een kansje dat ie toch vandaag komt? Hoop het maar voor je! Maar geniet in ieder geval lekker van het weerzien met je mannetje - oefen klussen kan ook nooit kwaad (en wie weet heb je wel een super sterk ietje en is ie nog vruchtbaar..) @Bianca: goed, klus ze! @Maible: Welkom meis. Mocht je nog niet op de lijst staan dan zet ik je er zo wel even op. Veel succes! @Ricmaar: Jaaaaaaa, ik zie ook weer een mooie dip (tenminste als ie morgen weer omhoog gaat). Volgens mij voorspelde ik de vroige keer dat je zo'n dip was dat het raka was en was het ook raak.. Hier wordt geduimd! @surf: Pffff, bij jou ook al zo druk op werk! Hier ook! (en toch zittenw e weer hier, haha).
NOD JULI Bekijk bijlage 1467 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky & Zethu 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance 15: Chelleke & Melanina & Wendysunny 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: Dolphin 24: Pearl29 25: meisje89 & Maible 26: 27: Krokodieltje 28: 29: 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Vrouwtjexxx Testmarathon: * 61 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen
@ dees: het maakt hier niet uit hoelang je bezig bent. Het gaat erom dat we allemaal dezelfde droom voor ogen hebben. @ wendysunny: ik hoop dat je lichaam netjes zich aan die 28 dagen gaat houden. @ bianca: klus ze zou ik zeggen! @ surf: zo, dan kan jij nog flink aan de slag als je nog 5 verslagen moet. Veel succes ermee. @ maible: balen van de duivels, hopenlijk deze ronde meer succes. @ chicken: goede morgen, hoe is het met jou?
Zethu! Meis hoe is het er mee? Ik heb weer ff gespiekt op je link. Het gaat echt goed met het afvallen he? Super joh! Ben helemaal trots op je! Geweldig! Ik zie ook dat je eindelijk in de MMM terecht bent gekomen. hebben ze al iets ontdekt? Je bent in iedergeval aan de Provera. Wat zou dat moeten doen? Hoe dan ook ik hoop dat het helpt! Ik duim voor je!
hallo dames, wil iemand mij bij de 31 e neer willen zetten, heb deze maand een cyclus gehad van 37 dagen kan het nog langer? ik heb even geen banner, kon de vorige keer mijn ei niet vinden en ben 5 dagen later ongesteld geworden. heb ook te horen gekregen dat ik weer tante word, ben heel blij hoor maar een beetje een dubbel gevoel... ben vanaf vanmiddag een paar dagen weg dus tot volgende week en een fijn weekend alvast.x
hee meiden even kwestie: ik dacht dat ik gisteren of dinsdag mn ei had gehad, mn bmm was open, veel slijmie en steekjes... nu heb ik vandaag al de hele ochtend een duwend gevoel onderin mn buik, mn bm is heel aanwezig zeg maar. en net bij het plassen had ik opeens weer een sliert doorzichtig slijm... moet mn ei dan toch nog komen?? ik snap er niets meer van... heb vriendje al verteld daarnet dat we vanavond nog even aan de klus gaan voor de zekerheid (hij is wel laat thuis, pas na enen, maar dan maakt ie me maar wakker, ik wil niet mn eitje missen...) WETEN JULLIE HET MSSN??
He surf, jij hebt je ei dan ook snel na de mk.. ik voelde ook steekjes en heb ook slijmverlies gisteren. En wij hebben eergisteren geklust en vanavond nog voor de zekerheid.. Hopelijk worden wij snel zwanger. Ik hou nu gewoon mijn cyclus van 33 aan voor de zekerheid.
zethu: lukt het klussen? wat ben je aan het schilderen? Ik ben heel benieuwd of ik me ei voel... nooit op gelet eigenlijk
@sweetcandie spannend he!! ik duim voor je je ehbt wel op het juiste moment geklust, dus daar ligt het niet aan
@Zethu..met mij alles goed!! Ik probeer wat positieve energie en hcg de smart in te stralen!! Hoest met jou? @Wendysunny...ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden eigenlijk...maar er zijn hier meiden die er superveel vanaf weten!