Meiden ik ga jullie nou echt verlaten ook al is het te gezellig. Maar moet morgen werken dus moet er vroeg uit. Welterusten allemaal
Bij mij ligt mijn libido voor mijn ei torenhoog, maar dat betekent niet dat ik na mijn ei helemaal niets meer hoef Zeker niet met die dirty talk hier, kon ik mijn mannetje maar mee naar huis meeslepen!
@tante mars sterkte meid echt heel veel sterkte!!(ik weet niet zo goed hoe ikhet anders moet formuleren)
Oh Tante Mars dat is echt kl*te en ik zit hier (bijna letterlijk) te springen van blijdschap omdat ik een positest heb. :s
Werkze Maris ... Ow we geven zeker niet op, dat nooit. Wij zullen en krijgen ooit een Wonder. Maar echt ik wil zo ontzettend niet van dit ziekenhuis weg (voelt zo vertrouwd) ... Alles moet weer opnieuw als we in een ander ziekenhuis komen.. Daar zie ik als een berg tegen op en moet echt even de moed bij elkaar schrapen... Maar zover hoeft het nog niet te komen
Dank je Tante, ik snap je heel goed. Maar jullie wonder komt er gewoon, klaar uit. Duurt even maar geef de moed niet op. Dikke kus
Haha, Maris zie dat je nog steeds bij de actieve gebruikers staat, dus dat schiet lekker op met dat naar bed gaan van jou...