Ja thanks timiris! Mn dorst is weer een beetje gelest! Testen: matcare, kv 2voor5. Allebei steeds correct negatief geweest. En ik heb al heeel lang 2 predictortesten in de kast liggen, bijna een jaar nu! Hoop dat ze nog goed zijn!
troost je Wendy bij mijn dochter heb ik tot 7 WEKEN na NOD nega getest,met allerlei verschillende tests... pas bij de dokter zagen we een posi test....
tot 7 weken???? das lang... ik dus 1 week later ongeveer .... maar bij de vk bleek ik ene week korter zwanger dan ik d8.. du misschien lagere cyclus?? ik weet het niet
Ik voel me juist achterlijk jong,wordt altijd raar aangekeken als ik met mijn dochtertje aan de hand loop. Iemand heeft me serieus eens gevraagt of ik met mijn zusje aan eht wandelen was
ik denk vorige week zondag.... maar ja denk het he weet het dus niet.... das wel een paar dg later dan de berekeningen bij cyclus van 28 dgn aangeeft... kan dat wel??
@Chelle: Kom, we gaan op elkaars schouder uithuilen om onze verloren jeugd. "BOEHOEHOEHOEHOE!" *Snif, snotter*