je bent zo jong -of oud- als je je voelt.toch? He,wat irri, ZP gooit steeds alle berichten door elkaar waardoor ik steeds op een pagina terug belandt
ja klopt vast moe van ons deze is voor jullie: HCG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HCG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet het ff showen,, prachtig toch.. Nog maximaal 6 dagen voor ze gaat bevallen... View attachment 4067
haha mooi man zeggen wij dan..... toen was ik al wel aan kinderen toe hoor.... ook al bij me man.. maar studeerde nog
maar dames deze oude doos gaat jullie toch verlaten Het is de leeftijd he hihi nee ik moet morgen nog alle woonkamermuren schilderen en mijn paps staat om half 9 op de stoep om te helpen en verwacht dan wel koffie. duzz truste
Oude dametjes moeten elkaar terzijde staan he? Een andere troost: als we maar de goede arts uitzoeken kunnen we nog een kind krijgen als we 70 zijn! (Niet dat ik dat wil, ik kijk wel uit. Je lijf trekt dat niet meer op die leeftijd)
@ Chelle: jij ook 28? Ach in getallen vind ik t al best oud klinken (bijna 30), maar ik voel me nog net als toen ik 26 was hoor.
@Tante: Mooie buik! Zo één krijg jij er eerdaags ook meis @heitje: Is dat een zelfportret? @Chelle: Truste meid!
Ik was 15 toen ik met mijn nu man kreeg, en 17 toen we gingen samenwonen. Op zich ben ik wel volwassen voor mijn leeftijd,maar mensen hebben toch altijd hun oordeel klaar. wij zijn gelukkig daar gaat het om
Denk er soms wel aan hoor van: goh, ik zit niet meer op school! En goh, vroeger sprak ik veel meer met vrienden af en gingen we gezellig bij elkaar zitten, wel 3x per week ofzo.. en goh, ik mis soms wel het uitgaan! En goh, ik kan niet meer zo goed tegen drank... Maar dan denk ik ook wel weer: Goh, ik woon gewoon samen! Goh ik ben volwassen! Goh wat heb ik een leuke vriend! En vooral: goh! We gaan voor een kleine! Goh! Wat is dat toch een wonder als dat lukt!